تمدید ثبت نام نخبگان جامعه کار و تلاش استان در جشنواره امتنان

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از تمدید ثبت نام نخبگان جامعه کار و تولید استان در سی و چهارمین جشنواره امتنان خبر داد .

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  علی جهانی امروز  در سخنانی با اشاره به برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان در استان، افزود: این جشنواره با هدف معرفی  برترین های جامعه کارگری و کارفرمایی برگزار می شود.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از استقبال خوب جامعه کار و تولید استان از این جشنواره خبرداد و افزود: ثبت نام برترینهای جامعه کارگری و کارفرمایی در این جشنواره تمدید شده است.

 

وی ادامه داد: کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه لرستان می‌توانند برای شرکت در جشنواره تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت‌نام در جشنواره اقدام کنند.

 

جهانی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان با توجه به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب از جمله اهداف برگزاری سی‌و‌چهارمین جشنواره امتنان از کارگران است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان به تعداد ثبت نام شدگان این قشر پرتلاش در این جشنواره اشاره کرد و گفت: تاکنون 620 کارگر ، گروه کار و واحد نمونه لرستان در سی و چهارمین جشنواره امتنان ثبت نام کرده اند که کار پالایش و بررسی آنها به زودی آغاز خواهد شد .

 

جهانی اظهار کرد: جشنواره امتنان از نحبگان جامعه کار و تلاش در هفته کارگر با معرفی برترینها در هفته کارگر بصورت دو مرحله استانی و ملی برگزار می شود .

کد خبر 1235665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha