اردوی جهادی دانشجویی در جهرم برگزار شد

زارعی گفت: اردوی جهادی «پیشگامان رهایی» ویژه بزرگداشت هفته بسیج در جهرم برگزار شد.

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: با حضور گروه جهادی «دختران آفتاب» دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم و شرکت جهادگران دانشجوی بسیجی پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه های دولتی، پیام نور، علوم پزشکی و شهید مدرس اردوی جهادی «پیشگامان رهایی» در نقاط محروم این شهرستان برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه این اردوی جهادی ویژه بزرگداشت هفته بسیج برگزار شده است، افزود: گروه هدف این اردوی جهادی مناطق محروم روستایی بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه های جهرم در سه حوزه برگزار شده است، بیان کرد: دانشجویان شرکت کننده در این اردوی جهادی در حوزه های فرهنگی، آموزشی و سلامت به فعالیت پرداختند.

 

زارعی تحت پوشش قرار دادن روستاهای محروم بخش مرکزی شهرستان جهرم را از اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و اظهار داشت: جهادگران بسیجی در این اردوی جهادی به اهالی روستاهای «خادر» و «فتح آباد» ارائه خدمت کردند.

 

وی با اشاره به خدمات دانشجویان بسیجی به اهالی روستاها در راستای اجرای اردوی جهادی «پیشگامان رهایی» خاطرنشان کرد: این خدمات در حوزه بهداشت شامل تست قند خون و تست فشار و در حوزه فرهنگی شامل برگزاری کلاس قرآن، آموزش تحصیلی، آموزش نماز، مسابقه طناب کشی و کلاس آشنایی با عترت و اهل بیت (ع) بوده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم اظهار کرد: توزیع هدیه، بسته های بهداشتی و لوازم التحریر از دیگر برنامه های این اردوی جهادی بوده است.

 

به گزارش شبستان، در طول هفته گرامی داشت بسیج، بیش از 200 برنامه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، جهادی و... توسط بسیجیان در شهرستان جهرم به اجرا در آمده است.

 

کد خبر 1235667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha