کودکان و نوجوانان با ارزش ترین سرمایه‌های ملی هستند

به گفته حسینی، دانش آموزان نیروهای بالقوه و از ذخایر ارزشمند کشور هستند و می‌توان با تعامل و هم‌افزایی مثبت و آموزش و تربیت اسلامی، آینده درخشانی را برای این کشور رقم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سید البرز حسینی روز گذشته در بازدید از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قیدار با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان با ارزش ترین سرمایه‌های ملی هستند، اظهار کرد: دانش آموزان نیروهای بالقوه و از ذخایر ارزشمند کشور هستند و می‌توان با تعامل و هم‌افزایی مثبت و آموزش و تربیت اسلامی، آینده درخشانی را برای این کشور رقم زد.

 

نماینده مردم قیدار در مجلس شورای اسلامی نقش آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان حلقه‌های پیوسته، در رشد و تعالی استعدادهای فرزندان کشورمان را خطیر و موثر دانست و بیان کرد: دانش آموزان در مدارس علم آموزی می‌کنند و ذوق و هنر و استعدادهای درخشان آنان در کانون پرورش فکری با معرفی آموزش و پرورش، شناسایی و پرورش می‌یابد.

 

حسینی آمادگی خود را جهت هرگونه مساعدت در خصوص رشد و توسعه‌ زیرساخت‌های عمرانی و تجهیزاتی کانون اعلام نمود.

 

در ادامه این دیدار مدیرآموزش و پرورش شهر قیدار بر نقش تأثیرگذار ظرفیت‌های موجود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آموزش مهارت‌های زندگی در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی تأکید کرد.

 

کثیرلو گفت: آموزش مهارت‌های زندگی با زبان فرهنگ و هنر در سنین کودکی و نوجوانی مسیر رشد و تعالی روحی و ذهنی را هموار و ضمیر مخاطب را روشن نگه می‌دارد.

 

این مسئول با بیان اینکه استعداد درخشان دانش آموزان درتعامل مطلوب مدارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، شناسایی و پرورش می یابد، گفت: باید فضای تعالی اندیشه کودکان و نوجوانان در آموزش و پرورش و مراکز فرهنگی و هنری به ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقویت شود.

 

مربی مسئول مرکز قیدار نیز با تقدیر از حضور ارزشمند مسئولان شهرستان در جمع اعضا و دانش آموزان، ایجاد امکانات لازم برای رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان و کمک به شکوفایی استعدادهای آنان در اوقات فراغت را از اهداف اصلی برنامه‌های کانون بیان و تاکید کرد: لازم است از ظرفیت‌های فراوان کانون پرورش فکری برای بالندگی فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی با بروز ذوق و هنر نسل انقلاب به کارگیری شود.

 

علی بیگلو گزارشی ازفعالیت‌های شاخص مرکز قیدار به همراه پخش کلیپ فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی طرح کانون مدرسه ارایه نمود.

 

پایان بخش برنامه جلسه پرسش و پاسخ با بیان سوالات اعضای فعال مرکز قیدار و دانش آموزان توانمند مدرسه شهید رجایی از نماینده مردم شهرستان و مسئولین ارشد سازمان‌های دولتی و بازدید از نمایشگاه رنگین نگاه آثار ارزشمند فرهنگی و هنری مربیان و اعضا بود.

کد خبر 1235717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha