۸۰ درصد شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، دهه هشتادی‌ ها بودند

بوستان به ناآرامی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: به کوری چشم دشمنان ۸۰ درصد از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال دهه هشتادی‌ها بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همایش پویش ملی بومرنگ (تأمین لوازم ورزشی برای مدارس کم‌برخوردار کشور) و همایش بزرگ معلمین تربیت بدنی و مراقبین سلامت استان (اهدای تجهیزات به مدارس و لباس به تمامی معلمان و مراقبین سلامت صبح امروز (۶ آذر ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور، معاون سیاسی، امنیتی استاندار، مدیرکل آموزش و‌ پرورش، معاونان وی‌ و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در این آئین ضمن تبریک پیروزی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بر اهمیت ورزش و سلامت دانش آموزان تاکید کرد و گفت: ۲ هزار بسته ورزشی در قالب مشارکت مردمی به مناطق محروم و عشایری کشور ارسال شد.

 

بوستان در ادامه، به ناآرامی‌های اخیر اشاره کرد و افزود: همه رسانه‌های معاند و نیروهای آنان به دنبال این بودند که جوانان ما را از مسیر الهی و انقلاب اسلامی منحرف کنند، اما به کوری دشمنان ۸۰ درصد از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال دهه هشتادی‌ها بودند.

 

نجفی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نیز در این آئین به نقش دانش آموزان در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان باید بیش به نحو مطلوب با فرهنگ و سیره شهدا و سرداران بزرگی همانند سردار سلیمانی‌ها در زمانی که در سن نوجوانی و جوانی بود، حماسه‌ها آفریدند.

کد خبر 1235762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha