وزارت ارشاد اسلامی به دنبال تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی است

مقیمی گفت: با توجه به اینکه طرح‌های نیمه تمام فرهنگی، اجتماعی و هنری در بسیاری از نقاط کشور از جمله مناطق محروم وجود دارد تمام دغدغه و تلاش این وزارتخانه تکمیل این طرح‌ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، احمد مقیمی امروز یکشنبه (6 آذر) در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و در بازدید از طرح نیمه‌تمام فرهنگسرای شهر بن اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی و هنری یکی از مهمترین دغدغه‌ های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و امید می‌رود با هم‌افزایی مدیران استانی و ملی بتوان در تکمیل این طرح‌ها اقدام موثری انجام داد.

 

مشاور امور فرهنگ و اجتماعی مناطق محروم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه فرهنگی و هنری در استان های کشور، تصریح کرد: با وجود این ظرفیت‌ها، زیرساخت‌های مناسبی برای بهره‌گیری از آن ایجاد نشده است و در بسیاری از استان ها زیرساخت‌ های فرهنگی کم هست و یا اصلا وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای برای تکمیل طرح ‌های نیمه تمام استانها به کار گرفته است، اظهار داشت: در سفرهای استانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت طرح‌هایی که از پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد برخوردار شده باشند در اولویت تکمیل قرار دارند و بی‌شک استان های کمتر توسعه یافته نیز از این فرصت بهره‌مند می‌شوند.

 

مقیمی خاطرنشان کرد: با این وجود باید برای طرح‌هایی که کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت دارند تدبیری اندیشیده شود تا بتوان این طرح‌ها را نیز هرچه سریع تر تکمیل و هنرمندان و مردم هنردوست از مواهب آن بهره مند شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام فرهنگی و هنری و برقراری عدالت اجتماعی در زیرساخت‌های فرهنگی از دغدغه‌های جدی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است، این امیدواری وجود دارد که بتوان از این ظرفیت در بهره‌برداری از طرح ‌های نیمه‌ تمام بهره گرفت.

 

کد خبر 1235824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha