اخبار کوتاه کانون های فرهنگی و هنری مساجد

مدیر کانون فرهنگی و هنری مهدی موعود(عج) جاجرم، از برگزاری مسابقه هنری #رفيق_شهيدم ویژه نوجوانان و دانش آموزان دهه هشتادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ علی اکبر عباس زاده گفت: این مسابقه به یاد شهدای دانش آموز اغتشاشات اخیر ویژه دانش آموزان طراحی شده و با همکاری هيئت محفل الشهدای این مسجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي جاجرم اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مهدی موعود (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) جاجرم افزود: بر این اساس دانش آموزان کلیپ اجرای خود از سرود #رفيق_شهيدم با نوای کربلایی ابوذر روحی مقدم را می بایست برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.



وی مهلت ارسال آثار را هفتم آذر ماه جاری اعلام کرد و گفت: علاقمندان می توانند کلیپ های اجرای خود را به شماره 0۹۳۷۳۷۱۶۳۸۱ در پیام رسان های ایتا، بله، شاد و سروش ارسال کنند.

 

 




عباس زاده اعلام کرد: نفرات برگزیده 9 آذرماه جاری همزمان با میلاد بزرگ بانوی کربلا زینب کبری سلام الله علیها و طی مراسمی به همین منظور، معرفی و تقدیر می شوند.





 ارکان مسجد علی بن ابیطالب (ع) روستای شهید آذرسای بجنورد با نماینده ولی فقیه دیدار کردند



ارکان مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام روستای شهید آذرسای بجنورد با محوریت  کانون فرهنگی و هنری مقاومت این مسجد، به مناسبت هفته بسیج به دیدار حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه رفتند و مسایل و مشکلات این منطقه را با وی در میان گذاشتند.



حجت الاسلام نوری، در این دیدار صیمانه با تبریک هفته بسیج، از همدلی و همبستگی میان فعالان مسجدی از جمله هیئت امناء با کانون مسجد و پایگاه بسیج آن  و نیز در تعامل شورای روستا و همه اینها در محوریت امام جماعت، قدردانی کرد و این موضوع را ارزشمند خواند.



وی همچنین در این دیدار توجه به فعالیت بانوان در مسجد و در نقش هیئت امناء، را عنوان کرد و از فعالیت معتمدین روستا برای حل مشکلات منطقه قدردانی کرد و مسجد محوری را مورد توجه قرار داد.

 

 



 

 

به گفته مدیر کانون علاوه بر این دیدار،  حضور پرشور مردم ولایتمدار روستاي شهيد علي آذرسا در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان گلستان شهر و نیز فعالیت در حوزه کار با کودک و رفع اشکالات تحصیلی با همیاری و مشارکت  دو  گروه جهادی شهید محسن حججی دانشگاه کوثر و شهیده گلدسته محمدیان دانشگاه فرهنگیان در محل مسجد روستا، از اهم اقدامات انجام شده به مناسبت هفته بسیج می توان برشمرد.

 

 

کد خبر 1235851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha