الگوی زن عفیف اسلامی ایران، الگوی زن غربی را به چالش کشیده است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الگوی زن عفیف اسلامی ما الگوی زن غربی را به چالش کشیده است، گفت: زن ایرانی نشان داد که می تواند مرزهای اخلاقی را حفظ کند.

احمد راستینه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در پاسخ به این سوال که چرا دشمن هدفش را جامعه زنان ایران قرار داده است، گفت: بیش از 43 سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته است و جمهوری اسلامی ایران با یک طراحی مبتنی بر آرمان های مکتب اسلام ظرفیت های خوبی را برای حضور بانوان در عرصه های علمی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و هنری فراهم کرده است.

 

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور بانوان در عرصه سیاسی حتی تا سطوح نمایندگی مجلس یا معاونت رییس جمهور و وزرا و هیئت علمی دانشگاه ها و رشد و پیشرفت آنها در عرصه های پزشکی و علمی و نقش آفرینی بانوان در عرصه های مهندسی و اقتصادی، فرهنگی و هنری یک الگوی نوینی از نقش آفرینی بانوان با حفظ حریم و شئونات اخلاقی و کرامات انسانی به وجود آورده است.

 

 

وی اظهار داشت: دشمن از اینکه جمهوری اسلامی ایران مدلی ارایه داده است که زنان می توانند با حفظ زندگی عفیفانه خود در عرصه های مختلف نقش آفرین باشند، به شدت عصبانی است چرا که الگوی زن عفیف اسلامی ایران، الگوی زن غربی را به چالش کشیده است. آمریکا سالیان متمادی تلاش کرده است تا مدل شهروند جهانی را در جهان تحمیل کند. همه تلاش خود را انجام داد تا الگوهای برتر در عرصه های مختلف را الگوی شهروند جهانی آمریکایی معرفی کند.

 

 

راستینه اضافه کرد: زن ایرانی اسلامی ما که تمدن کهن ما ظرفیت بزرگی در مورد فرهنگ عفیفانه آن دارد و با ورود اسلام به تمدن ما و بعد از انقلاب اسلامی این ارزش ها صدچندان شد و ظرفیت ها برای نقش آفرینی زن ایرانی فراهم شد، به شدت الگوی شهروند جهانی را به چالش کشیده است لذا عصبانیت دشمن این است که این الگوی موفق به جهان معرفی نشود و با انحراف افکار عمومی در داخل این گونه القا کند که تنها عامل رشد و پیشرفت در هر جامعه ای آزادی حتی با فرو ریختن تمام مرزهای اخلاقی است.

 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زن ایرانی نشان داد که می تواند مرزهای اخلاقی را حفظ کند و با حفظ مرزهای اخلاقی به پیشرفت دست پیدا کند.

کد خبر 1235896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha