برپایی نمایش دستاوردهای و توانمندی های بانوان بسیجی در بهشهر

جناسمی از برگزاری نمایش دستاوردهای و توانمندی های بانوان بسیجی در بهشهر خبر داد و گفت: تلاش شد تا در این نمایشگاه توانمندی های مختلف بانوان بسیجی به نمایش گذاشته شود.

حسین جناسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در هفته بسیج قرار داریم و این هفته فرصت مناسبی برای نمایش اقتدار و توانمندی های بسیج و بسیجیان است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: بسیج از بدو تولد و شکل گیری تاکنون در بخش های مختلف خوش درخشیده است و نمی توان از ظرفیت های بالای بسیج در بخش های مختلف چشم پوشید و این توانمندی ها را نادیده گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: در طول هفته بسیج امسال توجه به جلسات روشنگری و بصیرت افزایی بسیجیان با قوت در دستور کار است و باید توجه داشته باشیم که دشمن در بخش های مختلف و به خصوص در راستای فرهنگی با همه توان وارد شده و باید در این بخش با قدرت تر از همیشه پای کار باشیم.

 

جناسمی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی های بانوان بسیجی در بهشهر خبر داد و گفت: تلاش شد تا در این نمایشگاه توانمندی های مختلف بانوان بسیجی به نمایش گذاشته شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: برپایی غرفه های مختلف صنایع چوبی، عروسک، خیاطی، خراطی، سفال، شمع های گیاهی، ماکت نماز جماعت، کتاب، جاجیم و گلیم و... توسط بانوان بسیجی شهرستان بهشهر بیانگر اهتمام حوزه ها و پایگاههای مختلف بسیج این شهرستان برای افزایش توانمندی های بسیج در این عرصه است.

 

وی گفت: نمایشگاه دستاوردهای بانوان بسیجی به صورت خودجوش و جهادی برگزار شد و با توجه به اینکه منطق بسیجی است که تهدیدها را تبدیل به فرصت می کند؛ بانوان بسیجی در این میدان خوش درخشیدند.

کد خبر 1235942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha