ترویج پوشاک ایرانی و اسلامی در نمایشگاه «مد و لباس ایرانی اسلامی » همدان

ویژه گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه مد و لباس ویژه بانوان ، عرضه مستقیم محصولات حجاب و عفاف ایرانی و اسلامی است تا شهروندان بتوانند به راحتی و بدون واسطه پوشاک مورد نظر خود را خریداری کنند.

 

مسعود ویژه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان گفت: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین میزبان نخستین نمایشگاه «مد و لباس ایرانی اسلامی» است که نشان از ظرفیت های زیاد این استان در حوزه تولید پوشاک و البسه دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: نمایشگاه «مد و لباس ایرانی اسلامی» با شرکت بیش از ۱۰۰ طراح و تولید کننده پوشاک سراسر کشور به میزبانی همدان در هتل کتیبه همدان در حال برگزاری است.

 

وی اظهار داشت:  یکی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه، عرضه مستقیم محصولات حجاب و عفاف ایرانی و اسلامی است تا شهروندان بتوانند به راحتی و بدون واسطه پوشاک مورد نظر خود را خریداری کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان افزود: ایجاد ارتباط دوسویه بین تولید کنندگان، طراحان و عرضه کنندگان پوشاک کشوری و استانی با مردم نیز یکی دیگر از دستاوردهای این نمایشگاه است.

 

وی با اشاره به اینکه شهروندان همدانی می‌توانند به راحتی از محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه می شود، استفاده کنند، تصریح کرد: این یک نمونه موفقیت آمیز از حضور بخش خصوصی در فعالیت های فرهنگی به حساب می‌آید و ما آن را به فال نیک می‌گیریم.

 

ویژه تاکید کرد: مدل‌های جدید در حوزه پوشاک، هرسال از سوی طراحان خارجی و ایرانی برای عرضه در بازار ایران ارائه می‌شود. اما حالا برخی از نهادهای متولی همچون فرهنگ و ارشاد اسلامی پای کار آمده تا با حمایت از تولید کنندگان و طراحان برجسته کشور، پوشاک متناسب با مد و لباس ایرانی-اسلامی را طراحی و عرضه کنند.

 

گفتنی است، شهرداری همدان، اداره کل فنی حرفه ای استان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت  و مجموعه هتل کتیبه در برگزاری این رویداد ارزشمند مشارکت دارند.

 

کد خبر 1235961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha