اعتبارات ملی، شاخص اجرای طرح هادی را ۱۰ درصد افزایش می دهد

خاکپور، گفت: امسال از منابع ملی ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که با این رقم به انضمام اعتبارات شهرستان، شاخص اجرای طرح هادی ۱۰ درصد افزایش می یابد.

وحید خاکپور به خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: علاوه بر 540 میلیارد ریال اعتبار ملی، در کمیته برنامه ریزی شهرستان هم 60 میلیارد ریال به این بخش اختصاص یافته است.

 

مدیر بنیاد مسکن فاروج افزود: 21 هزار و 400 متر مربع هم از محل منابع داخلی بنیاد مسکن و مشارکت دهیاری ها، امسال در سطح روستاها آسفالت انجام می شود که این روند شاخص اجرای طرح هادی در شهرستان را با 10 درصد افزایش به 65 تا 70 درصد می رساند.

 

وی گفت: از محل قیر رایگان، منابع بنیاد مسکن و مشارکت دهیاری ها، آسفالت معابر هفت روستا به مساحت 21 هزار و 400 مترمربع در حال انجام است.

 

وی افزود: روستاهای سه گنبد، چوکانلو، رشوانلو، خرق، مایوان، مفرنقاه و خسرویه  هفت روستای برخوردار شده از قیر رایگان ابلاغی امسال هستند که در بخش مرکزی شهرستان واقع شده اند.

 

مدیر بنیاد مسکن فاروج گفت: از 72 روستای دارای طرح مصوب، در 39 روستا طرح هادی اجرا شده و شاخص بهره مندی شهرستان در این بخش، 55 درصد در مقابل 60 درصد استانی و 54 درصد کشوری است.

کد خبر 1235964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha