بعد از صحنه و وقوع حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، شهیدی نداشتیم

حسینی با اشاره به حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، گفت: بعد از صحنه و وقوع حادثه تروریستی، شهیدی نداشتیم و به خاطر مراقبت خوب پرستاران ما بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سید وحید حسینی، امروز دوشنبه (7 آذر) در مراسم بزرگداشت روز پرستار که در سالن «سینا و صدرا» شیراز برگزار شد، گفت: احیای هویت پرستاری با تعرفه های پرستاری شکل گرفته است، این طرح حتما ایراد دارد ولی به طور حتم درست می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه چهار هزار و 200 نفر از عزیزان تبدیل وضعیت شدند که بیشترین درصد در کل کشور بود، اضافه کرد: مجموعه پرستاری ما از جامعیت علمی و عملی برخوردار است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، گفت: بعد از صحنه و وقوع حادثه تروریستی، شهیدی نداشتیم و به خاطر مراقبت خوب پرستاران ما بوده است.

بر اساس این گزارش در ادامه، مهرداد شریفی، معاون درمان علوم پزشکی شیراز هم گفت: در موضوع کرونا استان فارس کمترین میزان مرگ و میر را شاهد بود که حاصل زحمات پرستاران و کادر درمان بوده است.

حسین صمصام، هم گفت: وقتی یک نفر را نجات می دهید انگار کل دنیا را نجات داده اید و پرستاران وقتی آرامش به بیمار می دهند، حضور قلب از سوی خداوند است و پرستاران بزرگترین و اثر بخش ترین کار را در جامعه انجام می دهند.

رئیس بسیج جامعه پزشکان فارس با یادآوری این مطلب که باید قدر پرستاران را دانست، افزود: پنج شنبه عصر یادواره شهدای سلامت با عنوان «پروانه های عاشق» را برگزار خواهیم کرد و پرستاران پروانه وار دور بیماران می گردند و 11 نفر شهدای مدافع سلامت از فارس تقدیم اسلام و انقلاب شد.

کد خبر 1235965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha