اولین خصیصه پرستاری، نوع دوستی، همراهی و همزبانی است

کریمی با اشاره به اینکه اولین خصیصه پرستاری، نوع دوستی، همراهی و همزبانی است و پرستاران ما از این خصیصه ها برخوردارند، گفت: دین مداری و اخلاق مداری ۲ خصیصه دیگری است که پرستاران ما دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، عبدالعلی کریمی، امروز دوشنبه (7 آذر) در مراسم بزرگداشت روز پرستار که در سالن «سینا و صدرا» شیراز برگزار شد، گفت: همه ما به نوعی مدیون جامعه پرستاری هستیم و تلاش های بی وقفه را همه در سال های مختلف دیده ایم.

معاون منابع انسانی استاندار فارس با اشاره به اینکه ویروس کرونا بیشترین فشار و زحمت را بر دوش شما گذاشت، تاکید کرد: جامعه پرستاری خوب درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه اولین خصیصه پرستاری، نوع دوستی، همراهی و همزبانی است و پرستاران ما از این خصیصه ها برخوردارند، اظهار کرد: دین مداری و اخلاق مداری 2 خصیصه دیگری است که پرستاران ما دارند.

کریمی گفت: بسیاری از کشورها درخواست حضور کادر درمان ما را دارند یادمان نرفته زمانی کشور ما محتاج حضور پرستاران و کادر درمان سایر کشورها بود که 40 سال گذشته تاکنون توانستیم این مشکل را رفع کنیم و دانشگاه علوم پزشکی باید آنقدر زیاد کادر درمان تربیت کند که اگر با حضور کادر درمان در سایر کشورها مواجه شدیم، خلاء ایجاد نشود.

کد خبر 1235968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha