بسیج مولود انقلاب و از با ارزش ترین مفاهیم انقلاب است

حجت الاسلام فاطمی نیا گفت: شجره طیبه بسیج، مولود انقلاب و یکی از با ارزش ترین مفاهیم تاریخ اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام مهدی فاطمی نیا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: بسیج مظهر دلدادگی به اسلام و انقلاب و ولایت است.

 

وی با بیان اینکه بسیج مظهر جانبازی در راه اهداف اسلام و این انقلاب و ارزش هاست، افزود: شجره طیبه بسیج، مولود انقلاب و یکی از با ارزش ترین مفاهیم تاریخ اسلام و انقلاب است.

 

امام جمعه رومشکان با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های جنگ سخت، جنگ نرم، نقش‌آفرینی کرده است، اظهارداشت: امروز هم مثل همیشه در جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، بسیجیان با بصیرت مثال‌زدنی، نه‌ تنها اسیر جنگ شناختی دشمن و گرفتار خطای محاسباتی نشدند، بلکه عماروار در حال روشنگری هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج روح حماسی، ایثار و فداکاری است که در همه عرصه‌ها خود را نشان می‌دهد و در مسیر اسلام و دین حرکت می‌کند.

 

حجت الاسلام فاطمی نیا با بیان اینکه بوسیله ولایت است که انسان می تواند همواره نقش خود را بفهمد و بداند که آیا در صف لشکر حق است یا خدائی نکرده در صف لشکر دشمن، ادامه داد: هرگاه مردم از ولایت و امامت حمایت کردند، شعاع نور ولایت برای همه مردم درخشیده است.

 

امام جمعه رومشکان با اینکه بسیج مظهر حمایت از اسلام و انقلاب است، تصریح کرد: تفکر بسیجی گری، همواره می تواند در مقابل باطل ایستادگی کند و آثار و ثمرات پرباری را بوجود بیاورد.

کد خبر 1235971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha