آمادگی کانون پرورش فکری خوزستان جهت فعالیت‌های مشترک با کانون‌های مساجد

کیانی، یکی از بسترهای مناسب جهت انجام فعالیت‌های مشترک بین کانون های مساجد و کانون پرورش فکری را مساجد دانست و گفت: آمادگی داریم در این عرصه با ستاد کانون‌های مساجد فعالیت‌های مشترک انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، وحید کیانی، امروز در دیدار با مدیر ستاد کانون‌های مساجد خوزستان، اظهار کرد: یکی از بسترهای مناسب جهت انجام فعالیت‌های مشترک بین کانون‌های مساجد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خصوص در روستاها مساجد هستند.

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، افزود: آمادگی داریم در این عرصه با ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعالیت‌های مشترک انجام دهیم.

 

حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور، نیز ضمن اشاره به ظرفیت‌های کانون‌های مساجد در بخش کودکان و نوجوانان، ابراز کرد: آموزش مفهومی همچون قرآن، روایات اهل بیت (ع) با زبان هنر و ادبیات در بین کودکان و نوجوانان و جوانان سبب جذب آنان به مسجد خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اضافه کرد: کارهای تیمی و گروهی مانند اجرای سرود و تئاتر با مفاهیم اسلامی و انقلابی می‌تواند برای حضور حداکثری جوان و نوجوان مفید باشد.

 

وی تصریح کرد: این مهم توسط کانون فرهنگی هنری به عنوان دستیار فرهنگی هنری امام جماعت مسجد قابل برنامه‌ریزی است و در این عرصه می‌توان فعالیت‌های مشترکی در شهرها و روستاها با همفکری و همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام داد.

 

کد خبر 1235990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha