طرح اشتغال بسیج جامعه زنان لرستان تدوین می شود

آشتاب گفت: طرح اشتغال بسیج جامعه زنان استان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و سند ده ساله اعتلاء بسیج تدوین می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی جهانی» امروز در جلسه بررسی اولیه طرح تدوین سند راهبردی اشتغال و کارآفرینی ناحیه بسیج خواهران، اظهار داشت: سند بالادستی اعتلای بسیج، بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی و اراده و تلاش بسیجیان، از مهمترین راه گشای مشکلات امروزی جامعه است، افزود: حمایت از این قشر انقلابی تداوم راه بسیجیان در دفاع و توسعه کشور است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به توانمندی زنان بسیجی از طریق آموزشهای مهارتی اشاره کرد و اذعان داشت: در اولین گام باید در خصوص مهارت افزایی و یادگیری یک مهارت برای این بانوان از طریق مراکز آموزشی فنی و حرفه ای اقدام کرد تا در مرحله بعد زمینه اشتغال این افراد به راحتی فراهم شود.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه تدوین طرح اشتغال بسیج جامعه زنان استان سند راهی برای اجرای بهتر آن می گردد ، گفت : با توجه به اهمیت اشتغال زنان و کمک به معیشت خانواده در راستای سند اعتلای بسیج با همکاری دستگاههای اجرایی باید سند اشتغال بسیج جامعه زنان تدوین و عملیاتی شود .

 

جهانی اظهار داشت:این اداره کل با برنامه ریزی در جهت پرداخت تسهیلات لازم به جامعه هدف می تواند کمک شایانی در این زمینه انجام دهد.

 

کد خبر 1235998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha