۴۷ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند خوزستان توزیع شده است

شیبه، با بیان اینکه ۵۴ هزار دانش‌آموز و قریب به سه هزار و ۲۰۰ دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد خوزستان هستند گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون ۴۷ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند خوزستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، جمال شیبه، امروز دوشنبه (7 آذر) در مراسم توزیع بسته‌های کمک تحصیلی دانش‌آموزی که با مشارکت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد خوزستان این افتخار را دارد که به 54 هزار دانش‌آموز و قریب به سه هزار و 200 دانشجوی تحت پوشش خود، خدمات حمایتی ارائه دهد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، افزود: امسال از ابتدای شروع سال تحصیلی با مشارکت و کمک‌های خیرین و مراکز نیکوکاری و مجموعه‌های استانی، موفق شدیم قریب به 47 هزار بسته لوازم‌التحریر را بین دانش‌آموزان توزیع کنیم.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر آن، به ازای هر دانش‌آموز تحت پوشش نیز مبلغ 300 تا 500 هزار تومان رای تامین هزینه‌های کتاب درسی و پوشاک مدارس تامین شده است، اضافه کرد: امروز هم با مشارکت مجموعه نفت 9 هزار و 400 بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان مناطق محروم با اولویت مناطق حوزه استحفاظی نفت و تاسیسات نفتی توزیع شد که جای تقدیر دارد.

 

شیبه تصریح کرد: در کمیته امداد معتقد هستیم یکی از مصادیق بارز در زمینه توانمندسازی خانواده‌ها، شناسایی و حمایت استعدادهای تحصیلی خانواده‌های تحت پوشش است تا از این طریق کمک کنیم هیچ دانش‌آموزی به خاطر نداشت هزینه‌های تحصیلی از درس و تحصیل محروم نشود.

 

وی ابراز کرد: قطعا این دانش‌آموزان در آینده می‌توانند ضمن اینکه در جامعه افرادی تاثیرگذار خواهند بود، خانواده‌های خود را هم به لحاظ معیشتی و فرهنگی کمک خواهند کرد و خوشبختانه این کار در کمیته امداد در حال انجام است.

 

یاسین معتوکی، نیز عنوان کرد: امروز به همت حوزه نفت و کمیته امداد خوزستان در کاری مشترک با آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز، در یکی از مناطق حاشیه و محروم برای اهدای بسته‌های حمایتی حاوی نوشت‌افزار حاضر شدیم؛ این بسته‌ها توسط مجموعه مناطق نفت‌خیز تهیه و میان دانش‌آموزان محروم اهدا شد.

 

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز، از همه ارگان‌ها و شرکت‌هایی که در جوار مناطق محروم مشغول فعالیت هستند، خواست در راستای ادای وظیفه مسئولیت اجتماعی، این کمک و همکاری را در بحث تجهیز و ارتقای سطح کمی و کیفی و توسعه فضاهای آموزشی مناطق محروم با آموزش و پرورش داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب و اثربخش در گسترش عدالت آموزشی دست یابیم.

 

کد خبر 1236023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha