بخشی نگری در حوزه توزیع امکانات حذف شود

غیرتی گفت: از بخشی نگری در حوزه توزیع امکانات جلوگیری شود تا امکانات همواره به صورت مساوی در روستاها و بخش های تابعه توزیع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی امروز (۷ آذر) در شورای آموزش و پرورش زیرکوه گفت: باید آسیب های حوزه دانش آموزی را شناسایی کنیم و به برطرف کردن این آسیب ها بپردازیم.

 

فرماندار زیرکوه در ادامه بیان کرد: در امور پرورشی نیز دانش آموزان را راهنمایی نماییم تا در برابر توطئه دشمن بایستند و از تهدیدات دشمن در امان بمانند و آموزش و پرورش باید با وفاق و همدلی در مسیر حل مشکلات بکوشند.   

 

وی با تاکید بر اینکه باید از بخشی نگری در حوزه توزیع امکانات جلوگیری شود، ادامه داد: امکانات همواره به صورت مساوی در روستاها و بخش های تابعه توزیع شود.

 

وی به بحث نظارت و بررسی مشکلات مدارس روستاها اشاره کرد و افزود: در بحث نظارت بر روستاهای اطراف، تیم هایی در راستای شناسایی مشکلات تشکیل شود و پشتیبانی و اولویت بندی تجهیز مدارس صورت پذیرد.

 

غیرتی در خصوص احداث مدرسه جدید در زیرکوه عنوان کرد: مدرسه ی ۱۲کلاسه ای نیز به شهرستان اختصاص پیدا کرده است که به زودی کلنگ آن زده خواهد شد.

 

فرماندار زیرکوه تاکید داشت: آموزش و پرورش باید با ایجاد جوی صمیمی در راستای توجه دانش آموزان به نماز و فرایض دینی بکوشد.

 

وی در پایان گفت: باید وجود آزمایشگاه مرکزی مستقل دانش آموزی پیش بینی شود تا دانش آموزان در مقاطع و در رشته های مرتبط بتوانند از این چنین امکاناتی استفاده کنند.

 

 

کد خبر 1236055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha