خدمات مخابرات بانه با اجرای ۸ طرح توسعه یافت

حکمت گفت: خدمات و محصولات مخابراتی قابل ارائه در شهرستان بانه با اجرای هشت طرح و ظرفیت سازی۹۶۰پورت، به لحاظ کیفی و کمی ارتقا و توسعه داده شد.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: در سال جاری به منظور توسعه و تقویت زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مخابراتی اقدامات چشمگیری با اجرای پروژه‌های مختلفی در استان صورت گرفته است.

 

مدیر مخابراتن منطقه کردستان افزود: توسعه کمی و کیفی خدمات و سرویس‌های مخابراتی در شهرستان بانه نیز از جمله فعالیت‌های منطقه است.

 

وی با اشاره به اینکه هشت طرح مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال درحوزه سیستم‌های مخابراتی در این شهرستان اجرا شده است، اظهارداشت: با تلاش و همت همکاران در کوتاه ترین زمان در اجرای پروژه های مد نظر و تحقق آنها عملکرد مطلوبی داشتیم.

 

حکمت بیان داشت: با نصب تجهیزات برای ارائه اینترنت پرسرعت در محل، نصب سویئچ تلفن ثابت و ایجاد مرکز مخابراتی مستقل، تعویض تجهیزات قدیمی و خارج از رده با نصب سوئیچ جدید با تکنولوژی‌های نوین، زیرساخت های اصلی برای افزایش پورت‌های جدید فراهم شده است.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان ساخت: با اجرای هشت طرح مذکور،ظرفیت سازی۹۶۰پورت مخابراتی برای توسعه سه سرویس ADSL,VDSL و تلفن ثابت با هدف رفع و پاسخگویی به مطالبات مشتریان در نقاط شهری و روستایی تحقق یافته است.

 

وی گفت: از تعداد ۹۶۰پورت ایجاده شده ،۵۷۶ پورت آن مربوط به تلفن ثابت،۲۵۶ پورت دیگر مربوط به سرویس VDSL و ۱۲۸ پورت نیز به سرویس ADSL اختصاص یافته است.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: در حال حاضر۵۰ هزار و۸۴۹ مشترک تلفن ثابت،۲۱هزارو۳۸۶مشترکADSL و یک‌هزار و ۲۳۸ مشترک VDSLوFTTH در شهرستان بانه فعال و از خدمات مخابراتی بهره می‌گیرند.

 

حکمت بیان داشت: از آنجاییکه شهرستان بانه یک منطقه ویژه اقتصادی بشمار می‌رود شاهد حضور گردشگران داخلی و بین‌المللی در این شهرستان هستیم که در همین راستا و به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و ارائه خدمات و محصولات مخابراتی با کیفیت بالاتر به گردشگران و مشتریان،شش نقطه طرح دیگر در برنامه‌های آتی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1236113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha