تصرف مغزها بسیار مهم تر از تصرف ارض ها است

سردار شاکرمی با بیان اینکه امروز تصرف مغزها بسیار مهم تر از تصرف ارض ها است، گفت: ما باید تلاش کنیم که با تفکر و فرهنگ بسیجی، انسان ها را در جامعه بسازیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، شامگاه امروز( ۷ آذر) در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان ایلام، اظهار کرد: استان ایلاک یک استان متفاوت است و در جریان برگزاری کنگره سه هزار شهید استان و دیدار دست اندرکاران این کنگره با مقام معظم رهبری، ایشان فرمودند که ایلام یک دژ مستحکم است.

 

سردار جمال شاکرمی یادآور شد: استان ایلام با ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق، در دوران دفاع مقدس با حضور عشایر غیور در مقابل دشمن بعثی ایستاد و مردم ایلام علاقه و ارتباطی خاص با ائمه اطهار(ع) دارند و مردم ایلام در همه صحنه ها، پای نظام و انقلاب ایستاده اند و در دفاع از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی پیش قراول هستند.

 

وی بیان کرد: استان ایلام عقب ماندگی هایی در حوزه های مختلف زیرساختی و اقتصادی دارد البته کارهای بزرگی به برکت نظام و انقلاب اسلامی در استان انجام شده است و لازم است توجه بیشتری به استان ایلام با این سابقه با گذشته روشن و با سه هزار شهید و ماندن پای انقلاب صورت گیرد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: استان ایلام نقاط قوت زیادی از جمله موضوع اربعین حسینی دارد، در استان همه پای کار اربعین حسینی بوده اند، ما باید تلاش کنیم که با تفکر بسیجی، انسان ها را در جامعه بسازیم، امروز تصرف مغزها بسیار مهم تر از تصرف ارض ها است.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود، دشمن را به ما معرفی کردند، امروز ما در مقابل دشمنان بزرگ و نظام سلطه قد علم کرده ایم و امروز لازم است با تفکر بسیجی و دشمن شناسی، برای دست یازدیدن به قله های پیشرفت باید تلاش کنیم این مسیر را طی کنیم.

کد خبر 1236118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha