آغاز بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر در قزوین

بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر با رقابت گروه های نمایشی در قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، کیوان حبیبی شب گذشته (دوشنبه 7 آذر) در حاشیه آغاز به کار بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر در قزوین بیان کرد: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان قزوین  با 17 اثر آغاز به کار کرده است.

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین ادامه داد: از این تعداد، هشت اثر به مرحله نهایی راه یافتند که در تماشاخانه علامه رفیعی قزوین در ساعات 11، 16 و 20 اجرا خواهند داشت که در واقع هر روز اجرای سه اثر را داریم.

 

وی عنوان کرد: یکی از عللی که سبب شد تا تنها تماشاخانه علامه رفیعی برای اجرای گروه های نمایشی انتخاب شود این است که کمبود و فقر مکان های فرهنگی را در شهر قزوین داریم و از این رو گروه ها مجبور شدند این تماشاخانه را با 100 نفر ظرفیت انتخاب کنند و همه اجراها در این مکان برگزار می شود.

 

حبیبی یادآور شد: امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه و در آینده نزدیک باشیم و تماشاخانه مناسبی برای مردم داشته باشیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از اجرای این گروه ها و داوری که صورت می گیرد 2 گروه نمایشی به مرحله منطقه ای راه پیدا می کنند و در آنجا بعد از رقابت ان شاالله به جشنواره بین المللی فجر که در بهمن 1401 برگزار می  شود راه پیدا می کنند.

کد خبر 1236141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha