آیین گرامیداشت هفته بسیج در کانون «منتظران راستین» فرخ شهر

شاه قلیان گفت: مراسم گرامیداشت هفته بسیج به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران راستین» در مسجد پیامبر اکرم (ص) فرخ شهر برگزار شد.

محسن شاه قلیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مراسم گرامیداشت هفته بسیج به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران راستین» در مسجد پیامبر اکرم (ص) فرخ شهر برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «منتظران راستین» مسجد پیامبر اکرم (ص) فرخ شهر ادامه داد: این مراسم با سخنرانی احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و با همکاری پایگاه بسیج برادران و خواهران مسجد پیامبر اکرم (ص) فرخشهر برگزار شد.

 

وی بابیان اینکه اثرگذاری و اثربخشی بسیج همواره در عرصه ‌های مختلف انقلاب دیده شده است گفت: بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «منتظران راستین» مسجد پیامبر اکرم (ص) فرخ شهر ادامه داد: بسیج یک تشکیلات برای جوانان و نوجوانان و همه آحاد مردم است تا مشکلات کشور و مردم را حل کند.

 

شاه قلیان تصریح کرد: پایگاه‌ بسیج مسجد پیامبر اکرم (ص) و کانون فرهنگی هنری «منتظران راستین» شهر فرخشهر تاکنون بسیاری از برنامه ‌های فرهنگ هنری را به‌ صورت مشترک برگزار می کنند.

 

وی ادامه داد: کانون‌ فرهنگی هنری «منتظران راستین» و بسیج مسجد پیامبر اکرم (ص) شهر فرخشهر در کنار هم فعالیت های فرهنگی هنری گسترده ای را برگزار و اهداف مشترکی در خدمت به جوانان و جامعه هدف دارند.

 

شاه قلیان تصریح کرد: جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، احیای کارکردهای واقعی مساجد و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب را از مهمترین اهداف راه ‌اندازی کانون‌ های فرهنگی هنری در جوار مساجد ذکر کرد.

 

کد خبر 1236164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha