استقبال کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان از رویداد تئاتر بچه های مسجد

مظاهری بابیان اینکه بچه مسجدی های شهرستان فارسان استعدادهای ویژه ای در حوزه نمایش و سرود دارند گفت: برگزاری رویداد تئاتر و سرود بچه های مسجد کودکان، نوجوانان و جوانان زیادی را به سمت مسجد هدایت می کند.

محمدرضا مظاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برگزاری رویداد تئاتر و سرود بچه های مسجد کودکان، نوجوانان و جوانان زیادی را به سمت مسجد هدایت می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بچه مسجدی های شهرستان فارسان استعداهای ویژه ای در حوزه نمایش و سرود دارند.

 

وی افزود: نگاه ما در حوزه فعالیت های هنری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از جمله سرود، نمایش، فیلم، داستان نویسی و... نگاه محصول محور و تولیدی است تا کانون های فرهنگی هنری مساجد پس از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی بتوانند به خودکفایی رسیده و تولید اثر داشته باشند.

 

اسفندیار امیریان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان نیز با بیان اینکه تاکنون ۳۸ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فارسان تاسیس شده است به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری گفت: کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان در سومین رویداد ملی فهما سال ۱۴۰۰ موفق به کسب رتبه برتر در رواق نمایش شده است که نشان از توان بالای هنرمندان مسجدی شهرستان فارسان در کشور است.              

                                                                 

احسان قائدی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز، ضمن بیان ظرفیت های مهم و اثرگذار در کانون های فرهنگی هنری مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری گفت: انشا الله بتوانیم در برنامه های مشترک از ظرفیت بچه های مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد و معرفی نخبگان این عرصه به جامعه هنری استان و کشور استفاده نماییم.

 

کد خبر 1236183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha