بسته  های حمایتی بلاعوض در اختیار بیماران خاص و صعب العلاج قرار می گیرد

دلفان گفت: بسته های حمایتی بلاعوض و تسهیلات بانکی قرض الحسنه از طریق صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، بهرام دلفان در اولین نشست کار گروه استانی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: راه اندازی این صندوق برای بیماران خاص و صعب العلاج در استان، دیگر شاهد مشکلات مالی این دست از بیماران نخواهیم بود.

 

رئيس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تشریح ابعاد خدمات صندوق حمایتی از بیماران خاص و صعب العلاج در استان لرستان، افزود: طرح بسته های حمایتی گامی بزرگ در راستای بهبود و سلامتی بیماران خاص و صعب العلاج در لرستان است.

 

وی افزود: بسته  های حمایتی بلاعوض و تسهیلات بانکی قرض الحسنه  از طریق صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت .

 

دلفان تصریح کرد: با اجرای این بسته های حمایتی از طریق صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در استان راهی بسوی تحقق خدمت به مردم لرستان در عرصه سلامت گشوده می‌شود.

 

وی ادامه داد: امید میرود با این طرح، شاهد کاهش رنج بیماری، بیماران خاص و صعب العلاج  و گرفتاری های آنان باشیم و در همین جهت بار مراجعات به دیگر دستگاه های دولتی ذیربط را برای همیشه  پایان دهیم .

 

دلفان  با اهمیت خواندن اطلاع رسانی در این عرصه ، اظهار کرد: با اطلاع رسانی مطلوب در راستای بسته های حمایتی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در استان لرستان، رضایتمندی مردم را جلب و نگرانی های این بیماران  را خاتمه خواهیم داد .

 

رئيس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد:  معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی تابعه در جریان چگونگی دستورالعمل های موجود و لیست نوع بیماری های خاص و صعب العلاج قرار خواهند گرفت.

 

محسن اسد بیگی رئيس اداره بیمه سلامت استان لرستان که در این نشست حضور داشت ؛ ضمن تاکید بر هم افزایی و همفکری با دیگر اعضای کمیته، گفت: استفاده از فرصت ها و چالش های موجود، باید مورد بررسی قرار گیرد

 

گفتنی است، تا کنون لیست ۲۲ بیماری خاص و صعب العلاج در دستور کار قرار گرفته است .

کد خبر 1236189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha