فعالیت ۳۳ سازمان‌های مردم نهاد دارای مجوز در جهرم

شعبانی گفت: ۳۳ سازمان مردم نهاد دارای مجوز از فرمانداری ویژه جهرم در حوزه های مختلف خیریه، سلامت، آسیب‌های اجتماعی، محیط زیست و کوهنوردی، بانوان و حقوق شهروندی فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز سه شنبه (۸ آذر) در کارگروه سازمان‌های مردم نهاد حوزه خیریه با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد، پلی میان مردم و دولت محسوب می‌شوند، گفت: همه کشورها برای داشتن جامعه ای پویا و سالم از ظرفیت‌های مردمی نهایت استفاده را می کنند چرا که دولت‌ها به تنهایی قادر به انجام همه امور نیستند.

 

فرماندار ویژه جهرم بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مردمی به‌ویژه بر حضور جوانان در اجرای این برنامه‌ها تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های دولتی که متولی سمن‌ها هستند باید برای جا انداختن فرهنگ کار مردمی در بین سایر دستگاه‌ها تلاش کنند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه خیریه، جهت افزایش خدمات خود به نیازمندان، خیّران توانمند را شناسایی و جذب کنند.

 

وی ضمن تقدیر از خدمات سازمان‌های مردم نهاد جهرم، فعالیت ۳۳ سازمان مردم نهاد دارای مجوز از فرمانداری ویژه در حوزه های مختلف خیریه، سلامت، آسیب‌های اجتماعی، محیط زیست و کوهنوردی، بانوان و حقوق شهروندی را پتانسیل بسیار خوبی جهت رشد و ترقی شهرستان دانست.

 

شعبانی در پایان بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون، همه مردم همت کردند تا درخت جمهوری اسلامی آبیاری شود و اکنون نیز با همت همین مردم تلاش خواهیم کرد تا آسیب‌های اجتماعی روز به روز در شهرمان کمرنگ تر شود.

کد خبر 1236220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha