جهاد تبیین مهم ترین گام در مقابله با توطئه هیا دشمنان است

قاسمیان با اشاره به توطئه های دشمنان، گفت: جهاد تبیین مهم ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان در جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی است.

مهدی قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان، اظهار داشت: جهاد تبیین نیاز جامعه و لازمه مقابله با جنگ رسانه ای، تبلیغاتی و روانی دشمن است.

 

وی افزود: در گام دوم انقلاب، رمز موفقیت در برابر فتنه ها و توطئه های دشمنان ولایت مداری و و پیروزی ملت در گام دوم تبعیت از ولایت است.

 

این استاد دانشگاه بیان کرد: در قالب جهاد تبیین باید بصیر افزایی و روشنگری نسبت به توطئه های دشمنان مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

قاسمیان با اشاره به اینکه امروز دشمنان با ابزار فضای مجازی و راه انداختن جنگ شناختی به دنبال انحراف افکار جوانان و نوجوانان هستند، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین مهمترین راهکار مقابله با توطئه های دشمنان است و مقام معظم رهبری در این راستا تأکیدات فراوانی دارند.

 

وی همچنین دفاع مقدس را گنجینه ای همیشگی برای ملت ایران خواند وادامه داد: نهادینه  شدن فرهنگ غنی دفاع مقدس و وصیت نامه های شهدا برای نسل جوان و نوجوان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

قاسمیان با بیان اینکه اگر در برخی از موضوعات دچار مشکلاتی شدیم نتیجه غفلت از فرهنگ دفاع مقدس است که باید جبران شود، خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارد و همان‌گونه که روحانیت در دفاع مقدس پیشگام صحنه‌های نبرد بودند امروز در جهاد تبیین باید نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن نسل جوان و نوجوان دانش آموزان و دانشجو را مورد هدف قرار داده است، افزود: تقویت زیرساخت های اعتقادی سبب ناکام شدن دشمن در عرصه های مختلف خواهد شد.

 

این استاد دانشگاه با تاکید برض رورت توجه به شاخص امید آفرینی در راستای مقابله با توطئه های دشمنان، ابراز کرد: امیدآفرینی یکی از اولویت‌های مهم جهاد تبیین است که باید مورد توجه خاصی قرار گیرد.

 

قاسمیان همچنین بر ضرورت تقویت بصیرت و هوشیاری دانش آموزان دربرابر توطئه های دشمن تأکید و اظهار کرد: نسل امروز به عنوان آینده سازان این مملکت باید در برابر توطئه های امروز و جنگ رسانه ای دشمن هوشیار باشند.

کد خبر 1236242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha