نشست هم اندیشی مسئولان ستادهای مردمی سراسر کشور در سالگرد شهید سلیمانی برگزار شد

نشست «هم عهد با حاج قاسم سلیمانی» هم افزایی فعالان جهادی با هدف ایجاد جریان های مردمی در سومین سالگرد حاج قاسم ویژه مسئولان ستادهای مردمی و مبلغین سراسر کشور که به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی، در حاشیه نشست «هم عهد با حاج قاسم سلیمانی» هم افزایی فعالان جهادی با هدف ایجاد جریان های مردمی در سومین سالگرد حاج قاسم ویژه مسئولان ستادهای مردمی و مبلغین سراسر کشور که به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد؛ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان توضیحاتی داد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان  بیان کرد: یکی از دغدغه  های جدی ما در همه حوزه های مأموریتی انقلاب اسلامی خصوصاً عرصه های تبلیغی، دینی، مذهبی و ملی این است اتفاقات مردمی شکل بگیرد و با دغدغه های مردمی پیش برود همانگونه که اساس انقلاب اسلامی هم مردمی است.

 

وی هیئت های مذهبی، اتفاقات متعدد اجتماعی- فرهنگی مردمی از جمله کرونا که حوزه پزشکی هم شکل مردمی گرفت را مورد اشاره قرار داد و افزود: مقام معظم رهبری در دیدارهایی که ستادمکتب با وعظم له داشتند بر مردمی بودن جریان حاج قاسم در کشور تأکید دارند.

 

حجت الاسلام حقانی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می کند در فعالیت های مردمی ورود کند زیرا مخاطب آن، جریان مردمی است و در یکی دو سال اخیر از سوی کشور و استان دغدغه شکل دهی ستادهای مردمی حاج قاسم وجود دارد تا سازمان به عنوان تسهیل گر جریان مردمی باشد.

 

وی ادامه داد: این امر در کرمان با جدیت و عُلقه کرمانی ها جدی تر رقم خورده و کارها مردمی تر پیش می رود و امسال مسئولیت ملی یافتیم این اتفاق را در سطح کشور رقم بزنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان به اشاره به نشست مذکور که یک روزه و با حضور یک مُبلغ مؤثر و یک مسئول ستاد مردمی است که سال گذشته کار را در اختیار داشته، تصریح کرد: در این نشست نظرات و تجربه های افراد به یکدیگر منتقل می شود تا کار جدی تری در حوزه حاج قاسم انجام بدهیم هر چند مردم کار خود را با جدیت می کنند اما هم افزایی دقیق تری می خواهد.

 

وی تشکیل کارگروه ها، ایده پردازی، تبادل تجربیان استان ها و اتصال ستادهای مردمی سراسر کشور به یکدیگر را بخشی از اهداف این نشست یک روزه اعلام کرد.

کد خبر 1236253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha