ترویج روش و منش حاج قاسم کمک بزرگی به رفع شبهات جوانان می کند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شبهه افکنی دشمنان برای گرفتار کردن نسل جوان به تردید را یکی از برنامه های دشمن خواند و گفت: حاج قاسم یک قهرمان است و شیوه و روش و منش او می تواند بسیاری از شبهات را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، سه شنبه(۸ آذر) در نشست«هم عهد با حاج قاسم سلیمانی»هم افزایی فعالان جهادی با هدف ایجاد جریان های مردمی در سومین سالگرد حاج قاسم ویژه مسئولان ستادهای مردمی و مبلغین سراسر کشور که به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد؛ اظهار کرد: هر چه از سالگرد اول جلوتر می رویم، الحمدلله {ترویج}مکتب حاج قاسم مردمی تر می شود.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: از همان سال اول پیشنهادات متعددی از استان های مختلف و هیئات و مواکب و مبلغان داشتیم و از سال قبل مراسم بهتر{مردمی تر} برگزار شد و امسال قطعاً بیشتر می شود و آیین ها و اجلاسیه ها را هم بعضاً به سمت مردمی شدن در گلزار شهدا پیش می بریم.

 

وی با تأکید بر اینکه برنامه های مربوط به مکتب در طول سال اعم از سفرهای راهیان مکتب به کرمان و... جریان داد و باید مردمی باشد و به گام دوم انقلاب کمک می کند؛ اظهار کرد: وصیت نامه حاج قاسم نیز ناظر  مسائل گام دوم انقلاب است.

 

سردار نظری با اشاره به برخی جسارت ها به نمادهای شهید سلیمانی در جریان اغتشاشات اخیر تصریح کرد: آنها دنبال زدن فکر و اندیشه حاج قاسم بودند و این نشان می دهد شهید حاج قاسم اثر خود را در کشور و خارج گذاشته و دشمنان از این می ترسند.

 

وی تأثیرگذاری کار دلی برای مکتب حاج قاسم را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: جدای از خدمات دهی، تولیدمحتوا در خصوص حاج قاسم به ویژه در شرایط کنونی اهمیت بیشتری دارد لذا استفاده از فرصت مکتب حاج قاسم برای تأثیرگذاری بر نسل جوان بزرگترین جهاد تبیین است و دانش آموزان و دانشجویان به این مهم، نیاز بیشتری دارند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دشمن روی دهه هفتادی ها، هشتادی ها و نودی های ما کار می کند تا آنان را پیاده نظام خود کند؛ ایجاد شبهه برای گرفتار کردن این نسل به تردید را یکی از برنامه های مهم دشمن خواند و افزود: زدودن تردیدها سخت تر از شبهه زدایی است زیرا در شبهه می شود تبیین کرد اما در تردید هزینه و سرمایه گذاری می خواهد.

 

وی تأکید کرد: حاج قاسم یک قهرمان است و شیوه و روش و منش او می تواند بسیاری از شبهات را برطرف و مسیرهایی که دشمن به انحراف می برد را به مسیر اصلی خود هدایت کند.

 

سردار نظری در پایان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مردمي سازی مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی تصریح کرد: مکتب جز مردم کسی نمی تواند ترویج دهد که برای‌ این امر باید از شبکه های مردمی از جمله مواکب و مبلغین مردمی استفاده کرد که ان شاءالله با علاقه و با خدمات متنوع و متعدد در مراسم سالگرد حضور می یابند‌.

کد خبر 1236255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha