فعالان قرآنی کانون‌های مساجد بخش زرین آباد تجلیل شدند

فعالان قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد بخش زرین آباد از توابع دهلران، با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  حجت الاسلام علی چراغی پور در این مراسم با اشاره به اهمیت حضور قشر جوان و نوجوان در سطح مساجد و کانون های فرهنگی هنری، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان عضو کانون های مساجد، آینده سازان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برنامه ریزی های گسترده ای در راستای ایجاد فاصله و شکاف بین نسل جوان با معارف و آموزه های دینی و انقلابی انجام داده اند که مسجد بهترین سنگر برای مقابله با این تهاجمات است.

 

وی با بیان اینکه امروز وظیفه متولیان فرهنگی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد، افزود: کانون های فرهنگی و هنری  مساجد نیز باید در راستای جهاد تبیین برای این نسل و بیان دستاوردهای این انقلاب برای جوانان و نوجوانان روشنگری کند.

 

 حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به اجرای چهارمین رویداد ملی فهما در سطح کانون های مساجد، گفت: از مدیران و اعضای کانون ها درخواست می شود که مشارکت حداکثری در این طرح داشته باشند.

 

وی یادآور شد: طرح ملی فهما در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق در سامانه بچه های مسجد اجرا می شود که کلیه فعالیت های کانون ها در حوزه مختلف فرهنگی دینی و قرآنی در این سامانه تعریف شده است.

 

گفتنی است در پایان این مراسم، حیدر کاویانی به عنوان مدیر جدید کانون شهدای فرهنگی بخش زرین آباد معرفی و از فعالان قرآنی کانون های مساجد بخش زری آباد تجلیل شد.

 

در حال  حاضر پنج کانون فرهنگی و هنری  در بخش زرین آباد شهرستان دهلران فعالیت دارد.

کد خبر 1236338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha