همخوانی سرود «رفیق شهیدم» توسط دانش آموزان کاشانی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری ویژه برنامه «بسیج مدرسه عشق» همراه با هم خوانی سرود «رفیق شهیدم» با حضور جمعی از دانش‌آموزان در میدان کمال‌الملک خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی با دعوت از دانش‌آموزان ویژه برنامه «بسیج؛ مدرسه عشق» در میدان کمال الملک کاشان را برنامه ریزی و اجرا کرده است.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان هدف از اجتماع دانش‌آموزان را مشق ولایت پذیری و تقویت روحیه دلاوری و پایداری عنوان کرد و افزود: این برنامه که اجرای آن را محمد زری‌‌باف به عهده دارد از یک شنبه ۶ آذر آغاز شده و تا چهارشنبه ۹ آذر ماه میزبان دانش آموزان پایه‌ی پنجم تا هشتم است.

 

فرجی ادامه داد: علاوه بر اجرای گروه سرود، رادیو محیطی مقاومت، کودکان برای حضور در این ویژه برنامه گردهم می‌آیند تا با نوشتن، دل نوشته‌های زیبای خود به شهدا و بسیجیان مشق رشادت کنند.

 

سرپرست سازمان با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است و دانش آموزان باید بیش از پیش با شهدای دانش‌آموز آشنا شوند، یادآور شد: دانش‌آموزان در این برنامه به یاد شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ؛ سرود «رفیق شهیدم» را اجرا می‌کنند و سید محمدباقر خندان کارشناس بسیج نیز در سخنانی به بررسی مسائل روز برای دانش‌آموزان و لزوم حفظ تفکر بسیجی برای وحدت آفرینی و مبارزه با دشمنان می‌پردازد.

 

فرجی در ادامه گفت: همچنین در برنامه «بسیج مدرسه عشق» در کنار اجرای نمایش پرفورمنس، ایستگاه نقاشی روی بوم با موضوع وطن و پرچم برپا شده و دانش‌آموزان در آتلیه عکاسی با ماکت استند مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، امام خمینی(ره)، شهید قاسم سلیمانی و شهید حججی عکس یادگاری می‌گیرند و ضمن انجام بازی فکری در مسابقه روایت‌گری نیز شرکت می‌کنند.

کد خبر 1236378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha