کمک ۲ میلیارد ریالی کانون‌های رضوی آران و بیدگلی به نیازمندان

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل از کمک ۲ میلیارد ریالی کانون‌های رضوی این شهرستان در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل با کمک‌های نقدی و غیر نقدی ۲ میلیارد و ۸۱ میلیون و ۱۳۶ هزار ریالی خادمیاران، یاوران و خیران رضوی شهرستان در آبان ماه از نیازمندان و محرومان محرومیت زدایی کردند.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: از این مبلغ، ۵۲ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال از سوی خادمیاران، یک میلیارد و ۹۳۳ میلیون و ۳۲۶ هزار ریال توسط خیران و ۹۵ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال هم به همت خیران جمع‌آوری و هزینه شد.

 

آذرباد ادامه داد: بیشترین کمک‌ها در آبان ماه از طریق کانون‌ها برای اعطای وام و کمک‌های نقدی، تهیه بسته‌های ارزاق و اطعام نیازمندان و محرومان شهرستان آران و بیدگل هزینه شد.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: هم اکنون ۱۴۸ خادمیار رضوی و ۲۲۵ یاور افتخاری و رسمی در ۱۰ کانون عمومی و چهار کانون تخصصی مستقر در ۱۰ منطقه آران و بیدگل و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی در این شهرستان فعالیت دارند.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی انجام داده است.

کد خبر 1236384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha