خیرین مدرسه ساز در مسیر اعتلای جامعه و تعلیم و تربیت گام بر می دارند

خانمحمدی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز در مسیر اعتلای جامعه و تعلیم و تربیت گام برمی دارند، گفت: ۵۰ درصد مدارسی که در کشور ساخته می‌شود به شکل مشارکتی هستند که این اقدام ارزشمند برگ برنده آموزش و پرورش به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حمیدرضا خانمحمدی امروز سه‌شنبه (8 آذر) در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی که در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، خیرین مدرسه ساز را پیشران عدالت دانست و گفت: بالاترین ضریب رشد و توسعه با مدرسه‌سازی حاصل می‌شود که برای رسیدن به این مهم باید به خیّران توجه ویژه داشت.

 

سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور ضمن تقدیر از همکاری و تلاش های خیرین مدرسه ساز در نقاط مختلف کشور افزود: امید است همواره شاهد همدلی و همراهی خیرین مدرسه ساز با مجموعه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس باشیم چرا که مدارسی که با کمک خیرین بنا می‌شوند ویژگی خاصی دارند.

 

وی با اشاره به اینکه همراهی و حمایت خیرین نقطه شروع مدرسه یاری است، ادامه داد: ۵۰ درصد مدارسی که در کشور ساخته می‌شود به شکل مشارکتی هستند که این اقدام ارزشمند برگ برنده آموزش و پرورش به حساب می‌آید.

 

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش در تعهد خود برای ساخت مدارس نیمه کاره، عقب است، ادامه داد: فروش املاک مازاد آموزش و پرورش برای کمک به ساخت طرح‌های نیمه کاره، هدف‌گذاری شده است.

 

سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: توجه مقام عالی استان به مقوله آموزش و پرورش موجب هم افزایی برای توسعه و رشد استان خواهد شد و در این راستا می توان با فروش اموال مازاد طرح‌های نیمه کاره را افتتاح کرد.

 

خانمحمدی در ادامه با اشاره به اینکه به زودی پنج هزار و ۹۰۰ کلاس درس به ظرفیت آموزش و پرورش کشور افزوده می‌شود، ادامه داد: امید است با افزایش این فضاهای آموزشی گام های موثری در راستای پیشرفت کشور در بخش های مختلف برداریم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: خیرین مدرسه ساز در مسیر اعتلای جامعه و تعلیم و تربیت گام برمی دارند و تلاش و کوشش آنها در این راستا ستودنی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به پیشرفت های و موفقیت های ایران اسلامی در دهه های اخیر اشاره کرد و گفت: ملت ایران بعد از انقلاب با تلاش و کوشش همه جانبه توانست در عرصه های مختلف موفق باشد و دشمنان از این پیشرفت ها و موفقیت های این مرز و بوم در عرصه های مختلف می ترسند و در تلاش برای ایجاد مشکل و نا امنی در ایران هستند.

 

گفتنی است در پایان از خیرین مدرسه ساز استان مرکزی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 1236385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha