تجلیل از اعضای باشگاه کارآفرینان نوجوان شهرستان آران و بیدگل

به مناسب هفته جهانی کارآفرینی از ۸ عضو باشگاه کارآفرینان نوجوان آران و بیدگلی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی و به منظور حمایت از نسل جوان در عرصه کسب و کارهای نوین، عصر امروز طی مراسمی از ۸ عضو باشگاه کارآفرینان نوجوان شهرستان آران و بیدگل تجلیل شد.

 

در این مراسم که با همکاری اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان و مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی صالحون در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اعضای نوجوان باشگاه با ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و طرح های خود در زمینه کارآفرینی خواستار توجه بیشتر دستگاه های اجرایی به نسل نوجوان شدند.

 

در ادامه این مراسم، حسن اربابی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل در سخنانی با گرامیداشت هفته کارآفرینی از حضور نیروهای نوجوان در ارائه بسته های کارآفرینی استقبال و بر اهمیت آموزش به نوجوانان و جوانان در خصوص اشتغال و کارآفرینی در فضای آموزشی و مدارس تاکید کرد.

 

 طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان با هدف تربیت نسل آینده کارآفرینان نوآور و تمرکز اصلی بر آموزش های نرم و بنیادینی که بر پایه کارآفرینی در آینده است با ارائه مهارت هایی مانند شبکه سازی ، مشاهده گری و آزمایشگری ویژه نوجوانان گروه سنی ۱۱ تا ۱۸ سال در شهرستان آران و بیدگل در حال اجرا است.

کد خبر 1236387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha