شهید شهریاری هیبت نظام سلطه را درهم شکست

افشارچی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای گفت: شهید شهریاری هیبت نظام سلطه را در یکی از لبه‌های درگیری تمدنی درهم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی در آیین سالگرد شهادت  شهید مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای  گفت: شهید شهریاری هیبت نظام سلطه را  در یکی از لبه‌های درگیری تمدنی درهم شکست.

 

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در شرایط حال حاضر، باید ببینیم که در چه نقطه ای ایستاده ایم و برای چه می‌جنگیم ، تصریح کرد: جنگی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم به خاطر درگیری تمدنی با نظام سلطه است.

 

وی با بیان اینکه خداوند در مقاطع مختلف ، انسانهایی را انتخاب و مبعوث کرده است که در پیشانی نظام سلطه بزنند، گفت: یکی از کسانی که مبعوث شد و اتفاق مهمی در برهه‌ای از تاریخ کشور ما رقم زد دکتر مجید شهریاری بود.

 

افشارچی افزود: از این جنس افراد خاص کم نداریم و شهید تهرانی مقدم ، شهید رضایی نژاد و حاج قاسم سلیمانی هر یک در حوزه خاصی، از این جنس افراد بودند.

 

وی با بیان ایتکه خیلی ها باهوش و نخبه هستند اما نه تنها مجید شهریاری نمی شوند بلکه به پیچ و مهره نظام سلطه  هم تبدیل شده‌اند، گفت: خداوند دانشمندانی از جنس مجید شهریاری را  در کشور ما تکثیر کند.

 

کد خبر 1236457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha