نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس موجب هدایت جامعه می شود

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر ضرورت صیانت از فرهنگ دفاع مقدس، افزود: این فرهنگ ضامن سعادت جامعه است.

حجت الاسلام  سید محمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با اشاره به فتنه های دشمنان برای مقابله با اسلام و انقلاب، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه ای همیشگی برای ملت ایران است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: دفاع مقدس به ما اعتماد به نفس، قدرت و ایستادگی در برابر زورگویان را می دهد.

 

وی با تاکید بر ضروت انقال فرهنگ دفاع مقدس در جامعه، بیان کرد: نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس موجب هدایت جامعه می شود

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه عموم مردم باید با صیانت از ارزش های دفاع مقدس نگذارند این سرمایه بزرگ ملی هدر رود،ادامه داد: وصیت نامه های شهدا سرمایه بزرگی است  و موجب هدایت جامعه می شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت جمع آوری و صیانت از وصیت نامه ها شهدا و بازگوی آنان برای نسل جوان، اظهار کرد: دوران پر افتخار دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم و جوربرای همیشه  در فرهنگ این ملت تاثیر گذارخواهد بود.

 

وی با بیان اینکه ایمان و ولایت چراغ هدایت در شرایط فتنه دشمنان هستند، افزود: ولایت نه فقط در بعد سیاسی بلکه در بعد معنوی هم اثرگذار است ولایت در زندگی سیاسی اقتصادی فرهنگی اجتماعی نقش کلیدی دارد  زمین بدون ولایت وحجت نمی تواند باشد.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه شعاع ولایت در محدوده جغرافیای قرار نمی گیرد بلکه همه جا را فرا می گیرد،  خاطرنشان کرد: سرمایه شهدا و دفاع مقدس است در سایه ولایت مداری و قدرت ایمان، به ما  اعتماد به نفس و قدرت ایستادگی در برابر زورگویان را می دهد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: در شرایط فتنه و توطئه های دشمنان، باید روشنگری، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در بین اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان و نوجوان  مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 1236534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha