فیلم های جشنواره بین المللی فیلم کوتاه  ۱۰۰ در خراسان جنوبی اکران شد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: به منظور ایجاد آمادگی و آشنایی هنرمندان و فیلمسازان استان با نحوه ساخت فیلم های جشنواره ۱۰۰ به همت حوزه هنری خراسان جنوبی ۱۵ اثر پویانمایی،۱۳ اثر داستانی و سه اثر مستند این جشنواره اکران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سعید فوداجی امروز (9 آذر) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 امسال بعد از گذشت چهار سال با توجه به شرایط کرونایی برگزار می شود.

 

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: جشنواره بین المللی فیلم 100 در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی با رویکرد «ایران عزیز» برگزار می شود.

 

وی به اهمیت برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: جشنواره بین المللی فیلم 100 فرصتی برای هم نشینی فیلمسازان سراسر کشور است و جشنواره حاوی محتواهای خوبی جهت کسب تجربه است.

 

فوداجی درخصوص بخش کودک و نوجوان جشنواره گفت: ارسال اثر به بخش کودک و نوجوان جشنواره فیلم 100 از نظر ساختار محدودیتی ندارد و علاقمندان در هر قالبی می توانند آثار خود را ارسال کنند.

 

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی عنوان کرد: هنرمندان می توانند آثار خود را در زمینه های پیشرفت، اخلاق، امید، میهن دوستی، اقتصاد و ثروت ملی و خانواده تولید و به جشنواره فیلم 100 ارسال کنند.

 

وی درخصوص مهلت زمان شرکت در جشنواره بین المللی فیلم 100 بیان داشت: هنرمندان و فیلمسازان خراسان جنوبی تا پایان دی ماه امسال می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و این جشنواره 12 اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

 

فوداجی با بیان اینکه فیلم های جشنواره 100 در خراسان جنوبی اکران شد، گفت: به منظور ایجاد آمادگی و آشنایی هنرمندان و فیلمسازان استان با نحوه ساخت فیلم های این جشنواره به همت حوزه هنری خراسان جنوبی 15 اثر پویانمایی،13 اثر داستانی و سه اثر مستند اکران شد.

 

 

کد خبر 1236564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha