کاستن از گرفتاری محرومان با همدلی مردم و مسئولین محقق می شود

غلامی با اشاره به اجرای پویش نذر خدمت گفت: رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و کاستن از گرفتاری‌ها و مشکلات آنان تنها با همیاری و همدلی مسئولین و مردم استان محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیاوش غلامی امروز( چهارشنبه، ۹ آذر) در حاشیه پویش نذر خدمت در روستای زیاز اشکورات رودسر به پروژه های این پویش اشاره و اظهار کرد: خدمات پویش «نذر خدمت» شامل، ۳۰ بسته معیشتی، ۲٠ بسته کیف و لوازم و تحریر، طرح نیابت دیدار با ۲ خانواده شهید و اهدای ۲ تخته پتو، سنجش مسائل بهداشتی منطقه و دار، تجهیزات توانبخشی رایگان به نیازمندان منطقه، است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن قدردانی از مشارکت داوطلبان در اجرای پویش نذر خدمت گفت: بی‌تردید رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و کاستن از گرفتاری‌ها و مشکلات آنان تنها با همیاری و همدلی مسئولین و مردم استانمان و اجرای پویش های این چنینی محقق خواهد شد.

 

 بهزاد پرستش نیز در این پویش بیان کرد: در این طرح، چهار پزشک متخصص، یک پزشک عمومی، یک تکنسین دارویی و ۲ دندانپزشک مشارکت داشتند.

 

 معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به ارزش ریالی این خدمات افزود: دارو یکصد میلیون تومان، تجهیزات توانبخشی شامل ویلچر و تخت ۵۵ میلیون تومان، بسته های معیشتی به ارزش ۱۵ میلیون تومان، لوازم تحریر ۱٠ میلیون، پتو سه میلیون و خدمات پزشکی ۷٠ میلیون تومان جمعا به ارزش ۲۵۳ میلیون تومان بوده است.

کد خبر 1236568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha