زنان با الگوبرداری از حضرت زینب(س) در جهاد تبیین از انقلاب صیانت کنند

مجتهدزاده با بیان اینکه رسالت ما در میدان جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین و روایت درست تاریخ و وقایع است، گفت: باید مانند حضرت زینب(س) سختی های این جهاد را برجان بخریم و از انقلاب صیانت کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان مریم مجتهدزاده  امروز (چهارشنبه ۹ آذر) در همایش پیام آوران عاشورا که با حضور 120 نفر از مادران ، همسران و دختران شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت برگزار شد با بیان اینکه بزرگترین وظیفه نسل انقلابی به عنوان افرادی که عزیزترین کسان خود را تقدیم انقلاب کردند زمینه سازی برای ظهور است، گفت: تمام تلاش ها و مجاهدتها برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است و نقش زنان در این تمدن نوین اسلامی بسیار پررنگ است.

 

رییس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب یک نوآوری و ارایه یک نوع مدیریت نوین به دنیا بود، افزود: در زمانی که تمام دنیا وابسته به بلوک شرق و غرب بود انقلاب اسلامی بدون اتکاء به قدرتهای استکباری، مدیریت جدید در سطح دنیا معرفی کرد و طبیعی بود که قدرتهای بزرگ نمی توانستند این انقلاب عظیم را برتابند و از تمام قدرت خود برای توطئه، تحریم و براندازی آن استفاده کردند.

 

مجتهدزاده با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در اقصی نقاط کشور در ابتدای انقلاب یادآور شد: ملت ایران با وحدت و انسجام و ایمان به خدا و هدایتهای امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب پیروز میدان شدند.

 

رییس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به ناکامی دشمنان در توطئه های مختلف و تحمیل 8 سال جنگ به ملت ایران افزود: این جنگ یک جنگ نابرابر بود که کل دنیا از مرتجعین عرب تا فالانژاهای فرانسوی به کمک صدام آمدند و تا به امروز این توطئه‌ها ادامه یافت اما به لطف خدا و انسجام ملت ایران ما پیروز شدیم.

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی معتقد است تمام حکومتهایی که از امریکا تبعیت نمی کنند به دلیل وجود ایران است و اگر ایران نبود تمام منطقه از هم می پاشید، گفت: امروز شاهد آن هستیم که حزب الله لبنان در جنگ 33 روز هیمنه پوشالی استکبار را درهم شکست و اسراییل را با تمام زرادخانه‌هایش شکست داد.

 

رییس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه توطئه جدید دشمن سوریه سازی ایران است، افزود: امروز منافقین، سلطنت طلب ها و بسیاری از جنایتکاران دیگر که تاریخ سابقه و کارنامه سیاه آنها را از فراموش نکرده و شکنجه ها و ترورهای آنها روی داعش را سفید کرده ادعای "زن، زندگی، آزادی" می کنند اما باید بدانند و آگاه باشند که شعار زن زندگی آزادی را مادران، همسران و دختران و خواهران شهدا محقق کردند همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس با اقتدار و عزت مقاومت کردند.

 

مجتهدزاده یادآور شد: امروز رسالت ما در میدان جنگ ترکیبی دشمن، جهاد تبیین و روایت درست تاریخ و وقایع است و همانگونه که حضرت زینب(س) سختی های این جهاد را بر دوش کشیدند باید سختی های این جهاد را برجان بخریم و از انقلاب صیانت کنیم.

 

کد خبر 1236620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha