قرارگاه محله، مامنی با هدف همدلی و همراهی در بین اهالی روستا

خوشحال از برپایی قرارگاه محله در هفته بسیج خبر داد و گفت: بسیجیان به سجایا و فضیلت‌های اخلاقی پیراسته اند.

علی خوشحال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، با اشاره به برگزاری برنامه های هفته بسیج با عنوان «ایران قوی» اظهار کرد: برنامه هایی را تحت ستاد برگزاری هفته بسیج با عنوان قرارگاه محله با همکاری اعضای پایگاه بسیج، کانون شهید بخشعلی زاده، شورای اسلامی و دهیاری، امام جماعت و هیئت امناء مسجدالنبی ملاسرای کوچصفهان با هدف همدلی و همراهی در بین اهالی محل برگزار کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بخشعلی زاده مسجد النبی ملاسرا، با بیان اینکه بسیج و بسیجی تابع بی چون و چرای ولی امرمسلمین، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) هستند، گفت: این بسیجی است که برای عمل به فرامین و دستورات ولی فقیه از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کند.

 

وی اظهار کرد: بسیجیان به سجایا و فضیلت‌های اخلاقی پیراسته اند و هدفشان مبارزه با اهریمن صفتان و رسیدن به حکومت آخرین ذخیره ولایت یعنی امام زمان(عج) است.

 

خوشحال گفت: در این هفته با برگزاری کلاس تجوید، روخوانی و تفسیر قرآن توسط استاد «لایق برحق»، اهداء جوایز به ورزشکاران نوجوان تکواندو کار در ملاسرا و اهدای ۶ جایزه به قید قرعه به حاضرین را نیز داشتیم که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان همراه بود.

 

 

وی افزود: همچنین به همین مناسبت، ۱۵ بسته معیشتی شامل ۱٠ کیلوبرنج، مرغ، ۲ بسته ماکارونی، ۲ عدد روغن سرخ کردنی که توسط حوزه بسیج تهیه و تحویل کانون داده شده بود بین ۱۵ خانوار نیازمند توزیع شد.

 

خوشحال با اشاره به دیدارش به عنوان مجری طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان با حجت الاسلام حاجتی، رییس دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان بیان کرد: در این دیدار در خصوص پیشبرد اهداف طرح فوق  گفت و گو و تبادل نظر در خصوص چگونگی موفقیت اجرای بهتر آن انجام شد.

 

 

وی ابراز امیدواری کرد: با ورود نیروهای جوان و خوش فکر در عرصه های مدیریتی بخصوص آنهایی که متولیان فرهنگی هستند بتوان به نتایج بهتری برای جذب کودکان و جوانان به مساجد و فعالیت های ارزشمند باشیم.

کد خبر 1236654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha