صهیونیست‌ها در فضای جام جهانی با تنفر غیرمنتظره مردم دنیا مواجه شدند

ترقی با بیان اینکه اسراییلی‌ها در جام جهانی با انزجار مردم دنیا مواجه شدند، گفت: اسراییلی‌ها تمام تلاش خود را به کار بردند تا در این بازی‌ها حضور یابند و از این فضا علیه مقاومت و جبهه اسلامی استفاده کنند اما با انزجار جهانی مواجه شدند.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد فضای ضدصهیونیستی حاکم در بازیهای جام جهانی قطر گفت: صهیونیست‌ها تصور نمی کردند در این فضای ورزشی و جهانی اینقدر جنایات و عملکرد آنها انعکاس داشته باشد و مردم دنیا که به دنبال ورزش هستند و سیاسی هم نیستند تا این اندازه نسبت به اسراییل ابراز انزاجار و تنفر داشته باشند.

 

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی افزود: به همین دلیل اسراییلی ها تمام تلاش خود را به کار بردند تا در این بازیها حضور یابند و از این فضا علیه مقاومت و جبهه اسلامی استفاده کنند.

 

وی گفت: حضور مردم مسلمان در قطر و سیاسی شدن این جام جهانی برای رقابت شدیدی که میان ایران و امریکا وجود داشت و توطئه هایی که علیه کشورهای منطقه مانند یمن، جمهوری اسلامی، عراق و سوریه اعمال شده است، موجب شد تا اولا مردم منطقه کاملا ریشه این مسائل را در رژیم صهیونیستی بدانند و عامل این تشنج ها، تفرقه ها و درگیریها را اسراییل بدانند و به دنبال فرصتی باشند تا نیت باطنی خود را نسبت به اسراییل ابراز کنند.

 

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی افزود: وقتی صهیونیست ها در این فضا و محفل خبری رسانه ای قرار گرفتند تا از انعکاس بین المللی آن استفاده کنند با ابراز تنفر و انزجار غیر منتظره مواجه شدند و از این رفتار غافلگیر شدند و امروز متوجه بیان رهبری انقلاب شدند که "تا 20 سال دیگر چیزی به نام اسراییل وجود نخواهد داشت" و این واقعیتی است که در حال تحقق یافتن است و شمارش معکوس آن مدتها است که شروع شده است.

 

 وی گفت: این تنفر جهانی از اسراییل، نشانه عمق یافتن این تفکر در میان ملتهای اسلامی و ملتهای آزادی خواه جهان است.

 

ترقی تصیرح کرد:  یقینا همانگونه که صهیونیست ها از درون در حال فروپاشیدن هستند و نمی توانند امنیت داخلی خود را تامین کنند از بیرون هم این تنفر و انزجار از رفتار نژاد پرستانه صهیونیست ها و ددمنشانه و کودک کش آنها در حال نمایان شدن است و رژیمی که از درون و بیرون در حال فروپاشیدن است در میان ملتها و  حکومتهای منفور باشد عمرش کوتاه خواهد بود و به پایان می رسد.

کد خبر 1236660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha