سپاه و بسیج فدایی مردم هستند

حجت الاسلام میثم تارم گفت: سپاه و بسیج همواره فدایی مردم هستند و هیچ نهاد یا سازمانی نسبت به مردم خدمتگذار تر و دلسوزتر از سپاه و بسیج نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۹ آذرماه) حجت الاسلام «میثم تارم» در جشن پیوند فاطمی ۴۲ زوج جوان جنوب کرمانی، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: مردمی بودن و در کنار مردم بودن از خصوصیات بارز سپاه و بسیج است.

 

امام جمعه جیرفت افزود: سپاه و بسیج همواره فدایی مردم هستند و هیچ نهاد یا سازمانی نسبت به مردم  خدمتگذار تر و دلسوزتر از سپاه و بسیج نیست.

 

وی اقدامات قرارگاه خاتم الانبیا را مایه خیر و برکت دانست و اظهار کرد: این قرارگاه همواره در کنار دولت به مردم خدمت کرده و خدمات ارزنده آن بر کسی پوشیده نیست.

 

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در شرایط سخت تحریم خوش درخشیده و افتخار آفرینی کرده است‌.

 

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: امیدواریم جنوب کرمان به طور ویژه و در اسرع وقت از وجود قرارگاه خاتم الانبیا در زمینه های راه، جاده و سایر کارهای عمرانی بهره مند شود.

 

وی ضمن تشکر و قدردانی از قرارگاه خاتم الانبیا و سپاه ثارالله استان در تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان، گفت: زوج های جوان در زندگی حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهند.

کد خبر 1236667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha