مسئول جدید کانون بسیج رسانه آبادان معرفی شد

طی آئینی با حکم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان مسئولان سابق و جدید کانون بسیج رسانه این شهرستان تودیع و معارفه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، طی آئینی با حضور معاونین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان، امروز چهارشنبه (۹ آذر) احمد امیری به عنوان مسئول کانون جدید بسیج رسانه این شهرستان معارفه شد.

 

پیش از این نیز رضا جوشقانی، سرپرستی این کانون را برعهده داشت که از ۶ ماه قبل از سمت خود استعفا داد و اکنون مدیر جدید منصوب شد.

 

در این آئین خسرو شیخی با بیان اینکه اکنون در جنگ رسانه ای با دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته ایم، اظهار کرد: رسانه ها باید با همت مضاعف و انسجام و اتحاد بیشتر بتوانند پیروز و سربلند از این جنگ رسانه ای دشمن بیرون بیایند.

 

مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان، افزود: کار رسانه دارای ظرفیت ها، ظرافت ها و پتانسیل هایی است که شرایط ویژه و خاص خود را دارد.

 

وی با اشاره به تاسیس کانون بسیج رسانه آبادان، تصریح کرد: خوشبختانه از زمان آغاز فعالیت این کانون در آبادان تاکنون اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت که جا دارد از مدیر سابق آن تشکر و قدردانی کنیم.

 

شیخی بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت های رسانه ای آبادان تاکید کرد و ادامه داد: ما از تمام تجربیات، پینشهادات و ظرفیت های اهالی رسانه برای پیروزی در جنگ بزرگ رسانه ای که دشمن علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در پیش گرفته استقبال می کنیم.

 

در ادامه این آئین نیز احمد امیری با اشاره به ظرفیت و توان رسانه ای آبادان، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی کشور باید تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت تمام جریان های رسانه ای همراه به منظور تقویت جبهه انقلاب و مقابله با تهدیدات رسانه ای خارجی خصوصا فضای مجازی به کار ببندیم.

 

کد خبر 1236670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha