تاکنون بالغ بر ۲۱ هزار پروژه محرومیت زدایی توسط قرارگاه خاتم الانبیا در سطح کشور اجرا شده است

رضا رحمانی گفت: تاکنون بالغ بر ۲۱ هزار پروژه محرومیت زدایی با صرف هزینه ای بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم الانبیا در کشور انجام شده و بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ مسجد در اطراف پروژه های در دست اجرا ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «رضا رحمانی» در جشن پیوند فاطمی ۴۲ زوج جنوب کرمانی در سالن نمونه ابرار شهر جیرفت، گفت: امیدواریم بتوانیم حجم انبوه سازی مسکن سازی را آغاز کنیم تا بخش عظیم عقب ماندگی آن توسط قرارگاه خاتم الانبیا جبران شود.

 

قائم مقام هولدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به این که در کنار مردم بودن برای ما لذت بخش است، بیان کرد: یکی از اقدامات قرارگاه خاتم الانبیا علاوه بر انجام پروژه های عمرانی، فعالیت و خدمت در حوزه محرومیت زدایی است.

 

وی با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیا، ابراز کرد: در چند سال گذشته در نقاط مختلف کشور در حوزه محرومیت زدایی پروژه هایی همچون برق رسانی، ایجاد راه، آبرسانی، ساخت خانه عالم و مسجد انجام شده است.

 

رحمانی با بیان این مطلب که تاکنون بالغ بر ۲۱ هزار پروژه محرومیت زدایی با صرف هزینه ای بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم الانبیا در کشور انجام شده است، اظهار کرد: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ مسجد در اطراف پروژه های در دست اجرا ساخته شده است.

 

قائم مقام هولدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا ادامه داد: ساخت ۴ هزار مدرسه، ۵۰۰ مورد آبرسانی به روستا ها، راه اندازی ۴۵۰ کارگاه اشتغالزایی و برگزاری۵۹۰ یادمان در گلزار شهدا بخشی از خدمات این قرارگاه است.

 

وی با اشاره به خدمات حوزه اجتماعی قرارگاه خاتم الانبیا، عنوان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۳۵۰ هزار جهیزیه تهیه و تقدیم عروس و دامادها شده و همچنین ۳۵۰ هزار بسته معیشتی و ۲۰۸ هزار بسته آموزشی در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

رحمانی ضمن آرزوی زندگی سعادتمند برای زوج های جوان، خاطرنشان کرد: امیدواریم این عروس و دامادها زندگی خوبی را با عنایت امام زمان (عج) شروع می کنند.

 

قائم مقام هولدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا در خاتمه عنوان کرد: براساس درخواست های فرمانده سپاه شهرستان جیرفت ان شاءالله راه خدمت به مردم منطقه را ادامه می دهیم و افتخاری بالاتر از این برای ما وجود ندارد.

کد خبر 1236672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha