تشریح دلایل اختلاف آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران/اختلاف آمریکا با ایران عمیق است

حجت الاسلام حکمتی نیک حیات آمریکا را در ناامنی دنیا دانست و گفت: نظام اسلامی همیشه مخالف استکبار، استعمار و ظلم و طرفدار حقوق بشر بوده و بر این نگاه ها تاکید دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک عصر امروز (۹ آذر ماه) در جمع بسیجیان شهر یاسوج با اشاره به اینکه از خلاقیت های امام (ره) بوجود آوررن سازمان های خاص در کشور بود که باعث عینیت بخشی نقش مردم در حوزه های مختلف می شد، اظهار کرد: حضور مردم در دفاع مقدس از ابتکارات امام بود و این یعنی عینیت بخشی نقش مردم در انقلاب.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب و رسالت آن پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است، گفت: این نیرو در هر عرصه ای که احساس نیاز به حضور داشته باشد نقش آفرینی می کند.

 

وی با بیان اینکه پاسبانی و صیانت از دستاوردهای انقلاب از رسالت های سپاه بوده، گفت: داشتن بصیرت، زمان شناسی و داشتن شاخص ها و معیارهای خاص از ضرورت های یک پاسدار و بسیجی است.

 

حکمتی نیک ضرورت آشنایی با شاخص ها پاسداری و بسیجی را مهم برشمرد و ابراز داشت : گروه های نقش آفرین در بسیج باید تلاش کنند تا بسیجیان از نافرمانی، عدم صلاحیت امنیتی و مکتبی مصون باشند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ارتقاء سطح بصیرتی بسیجیان را ضروری دانست و اذعان داشت: دشمن هر روز با یک طرح و توطئه به دنبال فتنه در کشور بوده که داشتن بصیرت در مقابل این فتنه ضروری است.

 

وی با اشاره به صحبت های حضرت امام خمینی (ره) در خصوص آمریکای مستکبر و این ادبیات از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص گفت: اختلاف آمریکا با ایران ماهوی بوده و ماهیت نظام سلطه باعث می شود این دشمنی عمیق باشد.

 

حکمتی نیک حیات آمریکا را در ناامنی دنیا دانست و گفت: نظام اسلامی همیشه مخالف استکبار، استعمار، ظلم و طرفدار حقوق بشر بوده و بر این نگاه ها تاکید دارد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر اختلاف های آمریکا و ایران را راهبردی عنوان کرد و گفت : دشمنی استکبار با ایران و حمایت از اسرائیل یک خط قرمز در این کشور بوده و با تاکتیک های مختلف در احزاب مختلف دشمنی هایش را با ایران و حمایت هایش را از اسرائیل ادامه می دهند.

 

وی چهارمین دلیل اختلاف آمریکا با ایران را قائم نبودن به موضوع خاصی عنوان کرد و گفت: آمریکا به هر بهانه و موضوعی با ایران دشمنی می کند و این اختلاف عمیقانه است.

 

حکمتی نیک با بیان اینکه جهاد تبیین برای روشنگری بیشتر ضروری است، اظهار کرد: نخستین راهبرد دشمنی امریکا در ۲۸ مرداد شکل گرفت تا نظام اسلامی شکل نگیرد و این موضوع تحقق نیافت تا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با طراحی و فتنه های جدید و تغییر راهبردها برای براندازی تلاش کردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از سال ۵۷ آمریکا با راهبرد براندازی دشمنی هایش را با جمهوری اسلامی ادامه داد و در این مسیر از ترور، تحریم، فتنه های مختلف، انقلاب های مخملین، جنگ تحمیلی دست برنداشت.

 

وی اذعان داشت: در اغتشاشات اخیر که توطئه آمریکا و سایر دشمنان انقلاب اسلامی است و برای براندازی با مدلی جدید است مهار جمهوری اسلامی ایران در جهان در دستور داشتند.

 

حکمتی نیک با بیان اینکه آمریکا به دنبال مهار ایران، روسیه، چین و کره شمالی در جهان است، گفت: آمریکایی ها تلاش می کنند پنج قدرت مهم ایران یعنی قدرت ملی، قدرت علمی، قدرت دفاعی و نظامی، قدرت نفوذ معنوی ایران در منطقه و جهان و قدرت انرژی را مهار کند تا کشور زیر سلطه و در نهایت براندازی شکل بگیرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد شکل گیری تغییر جهان از تک قطبی به چند قطبی را مهم برشمرد و گفت: آمریکا رو به افول است و به همین علت بدنبال مهار پنج کشور در پنج گوشه جهان است.

 

وی گفت: آمریکا آن کشور قدرتمند نبوده و در آن سو ایران آن کشور ضعیف و مستعمره قبل از انقلاب نیست و به همان اندازه که استکبار رو به افول است، قدرت ایران بیشتر می شود.

کد خبر 1236688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha