کانون‌های فرهنگی مساجد ظرفیتی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در مناطق بدون مراکز فرهنگی است

کیامهر گفت: در حال حاضر قریب به ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان کردستان فعالیت دارند که ظرفیت مردمی خوبی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری در سطح مناطقی است که هیچ مرکز فرهنگی در آن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، بهزاد کیامهر در دیدار با رابط بنياد علوي وابسته به بنياد مستضعفين انقلاب اسلامي در استان که با هدف همکاري‌هاي بيشتر و توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي هنري کانون‌هاي مساجد انجام شد، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در گام دوم انقلاب اسلامی به منظور فراهم کردن بستر مشارکت، اشتراک محتوا، سطح بندی و ارتقا، هماهنگی و انسجام، انگیزه بخشی و ایجاد محیط فعالیت و رقابت سالم  برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، رویداد ملی فهما را برای چهارمین سال متوالی برگزار می‌کند.

 

 

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کردستان افزود: در حال حاضر قریب به 600 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان فعالیت دارند که ظرفیت مردمی خوبی برای اجرای فعالیت های فرهنگی هنری در سطح مناطقی است که هیچ مرکز فرهنگی در آن وجود ندارد.

 

 

وی در خصوص زمینه‌های همکاری با بنیاد علوی گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آمادگی دارد با بنیاد علوی در استان در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری همکاری نماید.

 

 

مهدی ضیایی، رابط بنیاد علوی در استان کردستان نیز در ادامه گفت: بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان، با هدف توانمندسازی محرومین و همچنین آبادانی و پیشرفت جامع مناطق محروم سالهاست که به صورت ویژه در شهرستان های محروم کشور در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد.

 

 

وی یادآوری کرد: تلاش می‌کنیم در زمینه‌های مختلف نهایت همکاری را با ستاد کانون‌های مساجد به عمل آوریم.

 

 

کد خبر 1236694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha