تاسی از زمان شناسی حضرت زینب (س)؛ شاه کلید مقابله  با جنگ ترکیبی  دشمن

حجت الاسلام دهدار با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های خاص حضرت زینب (س) زمان شناسی آن بانوی بزرگوار است، گفت: با تاسی از حضرت زینب (س) در زمان شناسی و با استفاده از ابزار جهاد تبیین با تهدیدات جنگ شناختی و ترکیبی دشمن مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام احمد دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش شب گذشته (چهارشنبه ۹ آذر) در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و وابستگان ارتش ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) با اشاره به صفات این بانوی بزرگ اسلام گفت: صفات حضرت زینب (س) مانند خورشید بر تارک تاریخ می درخشد و یکی از ویژگی‌های خاص حضرت زینب (س) زمان شناسی آن بانوی بزرگوار است که موجب شد تا قیام امام حسین (ع) عمق یابد.


حجت الاسلام دهدار ادامه داد: حضرت زینب (س) با روایتگری و بیان حقايق واقعه کربلا سبب شد تا نهضت امام حسین (ع) نقطه عطفی در تاریخ بشریت شود.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با بیان اینکه امروز همه ما ضمن توجه به عنصر زمان شناسی و درک شرایط موجود باید رسالتی را که به عهده داریم به نحو احسن اجرا کنیم، گفت: دنیای استکبار با راه اندازی جنگ رسانه‌ای بین المللی به دنبال سیاه نمایی و ایجاد فضای غبارآلود و کتمان حقایق در پرتو دروغ پردازی‌ها و سناریوسازی ها است.


وی با تصریح این موضوع که اگر حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا روشنگری و جهاد تبیین نمی کردند امروز چیزی از نام اسلام و تشیع باقی نمی ماند، افزود: به همین دلیل در چنین شرایطی همه ما  وظیفه داریم تا کاری زینبی انجام دهیم؛ یعنی با روایتگری و جهاد تبيين و بیان حقایق اجازه ندهیم که دشمنان ذهن و فکر جوانان را هدف تیرهای سمی خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام دهدار با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ شناختی ایمان، باور، اندیشه و اعتقادات قلبی را هدف قرار داده است، گفت: دشمن با توهین به مقدسات، هتک حرمت مساجد و توهین به پرچم کشور به دنبال تخریب نظام ارزشی کشور است در حالیکه ارتش در دوران دفاع مقدس ۴۸ هزار جوان را تقدیم کرد تا حرمت پرچم، دین و وطن حفظ شود از این رو همه باید در زمان شناسی با تاسی از حضرت زینب (س) به تبعیت از امام زمان، رهبر و مقتدای خود بپردازیم تا حوادث تلخ بعد از واقعه عاشورا تکرار نشود.

 

حجت الاسلام دهدار با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای نفوذ در فکر جوانان به کار می برد، تصریح کرد: وابستگان و پیشکسوتان ارتش با روایتگری خود اجازه ندهند جوانان تحت تاثیر القائات دشمن قرار بگیرند.

 

 

 

کد خبر 1236750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha