بیش از یک میلیارد تومان به مددجویان سوادکوه تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شد

عابدی از سپرده گذاری ۵۰ میلیون تومانی خیر سوادکوهی نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خبر داد و گفت: تا کنون به ۶۸ نفر از نیازمندان این شهرستان تسهیلات به مبلغ ۱ میلیاردو ۱۶۰ میلیون تومان پرداخت شد.

️علیرضا عابدی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه  در شهرستان سوادکوه ۱۷۰۰ نفر تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد  برخوردار می شوند، اظهار کرد:بخشی از ماموریت های این نهاد حمایتی با همراهی صندوق امداد ولایت محقق می شود.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه با بیان اینکه خیرین  می توانند در دو بخش قرض ماندگار و سپرده گذاری وجوه اداره شده نزد این صندوق حتی با کمترین مبلغ افتتاح حساب کنند تا از این طریق به نیازمندان ارائه خدمت می شود، گفت: مبلغ ۵۰ میلیون تومان توسط یکی از خیرین سوادکوهی نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سپرده گذاری شد.

 

وی در ادامه افزود: همچنین  مبلغ ۶۰ میلیون تومان در زمینه قرض ماندگار به این صندوق کمک شده است .

 

عابدی گفت:صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف پرداخت تسهیلات به نیازمندان ، زیر نظر بانک مرکزی با پشتیبانی بانک ملی در این نهاد تاسیس شده است .

 

وی تصریح کرد:  این صندوق در راستای  ترویج فرهنگ قرض الحسنه بین خیرین و جامعه در بخش های درمانی، دانشجویی، اشتغال، تعمیرات و احداث مسکن، ودیعه مسکن و... تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

 

عابدی گفت: تا کنون به ۶۸ نفر  از نیازمندان  این شهرستان  تسهیلات به مبلغ ۱ میلیاردو ۱۶۰ میلیون  تومان پرداخت شد.


 

کد خبر 1236751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha