خیّران با مشارکت در ساخت ۴ مدرسه موافقت کردند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: خیّران و نیکوکاران با مشارکت در ساخت و تکمیل چهار باب مدرسه در استان موافقت کردند.

امین فلاح از موافقت خیّران با مشارکت در ساخت چهار باب مدرسه خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی گفت: در این توافق، چهار مدرسه با 18 کلاس درس ساخته می شود و در مجموع خیّران برای این پروژه تامین 52 میلیارد ریال اعتبار را تعهد کردند.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی افزود: سهم دولت در تامین اعتبار برای اجرای این پروژه ها 150 میلیارد ریال است و بر این اساس در این طرح ها بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

 

فلاح خاطرنشان کرد: بر این اساس تکمیل دبستان ۶ کلاسه نواب صفوی شهر جاجرم با مشارکت عظام خودرو انجام می شود که این نیکوکار در این زمینه ۱۷ میلیارد ریال تامین می کند.

 

وی گفت: تکمیل دبستان ۶ کلاسه شهر شیروان هم با مشارکت عظام خودرو انجام می شود که این خیر در این زمینه ۱۷ میلیارد ریال تامین خواهد کرد. 

 

فلاح افزود: ساخت دبستان سه کلاسه واقع در کلاته بهار رازوجرگلان هم با مشارکت عظام خودرو در دست پیگیری است و تعهد خیّر در این زمینه هشت میلیارد ریال است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی خاطرنشان کرد: خیران برای تکمیل دبستان سه کلاسه روستای قره چای شهرستان مانه و سملقان هم تامین مبلغ ۱۰ میلیارد ریال را تعهد کرده اند.

 

 

کد خبر 1236762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha