وظیفه دین داران در حفظ ارزش ها سنگین تر شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: وظیفه دین داران در حفظ ارزش ها سنگین شده است و باید با بهره گیری از خود مردم و توان دلسوزانه آنها این توطئه را خنثی کرد تا بتوانیم در گام دوم انقلاب اسلامی پرچم را به دست صاحب اصلی آن برسانيم.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز پنجشنبه(10آذرماه) در همایش دختران انقلاب در حسینیه شهدای گمنام شهرستان ورامین گفت: امروز برخی  قرصی را مصرف می کنند بنام دو قطبی و این یعنی اینکه جریان انحرافی و مخالف آزاد هستند سرکوبگران و فتنه گران آزاد هستند، اما  اگر جریان حزب الله و مذهبی و کسانی که وظیفه مقابله با بی قانونی را دارند بخواهند برنامه ای داشته باشند. می گویند این اقدام موجب فضای دو قطبی می گردد این کارها را نکنید فضای کشور مناسبت نیست! و تعجب ما بیشتر از برخی افراد در دولت فعلی است که اکنون که پشت میزقرار گرفته اند واقدامات جدی ومناسبی نمی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه وظیفه همه در مقابله با بی حرمتی ها و هتک حرمت ها سنگین است افزود: ما حق نداریم در پاسداری از خون شهدا کوتاه بیاییم، حق و باطل مقابل هم هستند و در طول تاریخ اینگونه بوده است ولی ما نباید اینگونه باشیم که در مقابله با زیرپا گذاشتن ارزش ها سکوت کنیم ، برخی مسئولین تفکرات خود را اصلاح کنند کشور و مردم برای حفظ میز شما 72شهید دادند.

 

حجت الاسلام محمودی با انتقاد شدید از وضعیت اجتماعی بوجود آمده در ورامین و سایر شهرها اظهار داشت: در شهرستان ورامین با آن سابقه درخشان خود در دینداری و ولایتمداری چرا باید توسط عده ای معدود ارزش ها لگد مال شود  و وقتی اعتراض  می شود می گویند دو قطبی ایجاد می شود.

 

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: برخی ها که لقمه های حرام خورده اند و تقوایی ندارند از باخت تیم ایران مقابل آمریکا خوشحال شدند و این خوشحالی را به سطح جامعه تسری دادند اما بدانند ما این تیم را قهرمان می دانیم و این عزیزان نماینده هشتاد میلیون ایرانی در جامعه جهانی بودند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران صف فریب خوردگان را از غرب پرستان جدا دانست و تصریح کرد: لقمه های حرام شما غرب پرستان را کور کرده است و تبلیغات مسموم دشمنان شما را منحرف کرده است و یقین بدانید در شهر ورامین این کارها محکوم است و این کوتاهی از دولت قبل و برخی افراد در  دولت فعلی ادامه دار است و امروز از بعضی ها این کوتاهی ها غیر قابل تحمل است و ما باید در مقابل دشمنان مانند زینب کبری پیام رسان باشیم و با روشنگری و جهاد تببین به وظیفه دینی و قانونی خود عمل کنیم.

 

حجت الاسلام محمودی آحاد جامعه را پایبند به نظام اسلامی دانست و بیان داشت: ما به نطام اسلامی پایبند هستیم، این دولت، دولت کار است اما در حوزه های اقتصادی ضعیف هنوز هستیم و متاسفانه این مشکلات پای دین نوشته می شود ولی باید توجه داشت که در قبل از انقلاب چه مشکلاتی اسفناکی را می دیدیم اما اکنون در دنیا حرف برای گفتن داریم ما رو به جلو حرکت خواهیم کرد و دشمنان از این عصبانی هستند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه بانوان ما با حفظ حجاب خود که نماد و هویت زن مسلمان است باید به دهان دشمنان اسلام بزنند، گفت: هتک حرمت حجاب در جامعه ناچیز و اندک است اما همین ها هم نباید باشند و این وظیفه کسانی که دغدغه دین را دارند سنگین تر می کند و مسئولین جدی به این مسئله ورود کنند و با بهره گیری از خود مردم و توان دلسوزانه آنها این توطئه را خنثی کرد تا بتوانیم در گام دوم انقلاب اسلامی پرچم را به دست صاحب اصلی آن برسانيم

کد خبر 1236825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha