اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان برای تقویت خوابگاه های دانشجویی

محمدبیگی گفت: نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان امسال برای تقویت خوابگاه های دانشجویی و متأهلی بودجه گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، فاطمه محمدبیگی در همایش الگوی سوم زن که امروز (پنجشنبه ۱۰ آذر) در دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد، بیان کرد: پیشاپیش روز دانشجو را تبریک می گویم، امروز دانشجویان ما پرچم استکبار ستیزی و ارزش ها و تولید علم، دانش و فناوری را در دست دارند و امیدواریم روزهای آینده روزهای موفقیت و شکوفایی دانشگاه و دانشگاهیان باشد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز دهم آذر روز مجلس شورای اسلامی است و آیت الله مدرس اسوه بزرگی در حوزه قانونگذاری و مبارزه با ظلم و استکبار و اسوه حق خواهی و مطالبه گری مردم بودند و به عنوان الگویی در حوزه قانونگذاری محسوب می شوند.

 

وی عنوان کرد: آیت الله مدرس فردی بود که به خودش ریاضت می داد، گرسنگی می کشید و شب زنده داری می کرد ولی با شجاعت و قدرت بالا مقابل ظلم ایستاد و با وجود تهدیدات، از زدن حرف مردم کوتاه نیامند.

 

محمدبیگی در ادامه اعلام کرد: امروز ما شاهد اتفاقاتی در صحنه اجتماعی هستیم که جنگ ترکیبی و روانی است امروز صحنه جهانی، صحنه جنگ روایت هاست امروز صحنه دنیای غرب صحنه استفاده ابزاری از زنان برای رسیدن به مقاصد سیاسی است.

 

وی تصریح کرد: متأسفانه به جای اینکه ارزش و کرامت زنان را در اندیشه ورزی، علم آموزی، تربیت، آموزش، اقتصاد، ورزش، خانه داری، همسرداری و کرامت مادری بییند، آمده اند با شعارهای پوسیده و نخ نمایی مانند زن زندگی آزادی که شعار کمونیست ها در ۶۰ سال پیش بوده، این شعار را برای استفاده مجدد ابزاری به بازار آورده اند و در بازار صحنه جهانی دنبال سیطره مجدد بر جوامع هستند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آنها می خواهند دوقطبی ایجاد کرده و شخصیت دختران ما نادیده گرفته شود و آرمش برای علم آموزی و دنبال کردن مطالباتی مانند اشتغال و محیط آرام برای آموزش، کنار رود.

 

وی افزود: وقتی فتنه ایجاد می شود فضای اعتراض با اغتشاش یکی شده و آن عزیزی که اعتراض دارد، صدای او هم به خوبی شنیده نمی شود.

 

محمدبیگی توضیح داد: ما در گذشته تجمعات مختلفی را در مقابل مجلس شورای اسلامی برای بیان اعتراضات بدون هیچ مشکلی داشتیم و با آنها صحبت می کردیم و در این ۲ تا سه ماهی که فتنه ایجاد شده کسی جلوی مجلس برای مطالبه گری نمی آید زیرا هراس دارد اعتراض وی با اغتشاش یکی شود و جان کسی به خطر افتد زیرا دشمن سلاح به مرزهای ما گسیل کرده است.

 

وی گفت: ما بلندگوی اعتراضات مردم هستیم و ما نمایندگان وظیفه داریم حرف های شما را شنیده و از تریبون ملت پخش کنیم و به دولت بگوییم کمبود خوابگاه دانشجویی وجود دارد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان امسال برای تقویت خوابگاه های دانشجویی و متأهلی بودجه گذاشته شده است.

 

وی در ادامه اظهار کرد: به برکت پیگیری مجلس و تلاش کمیسیون بهداشت و پیگیری پرستاران و وزارت بهداشت یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان این ماه در فیش حقوقی پرستاران اضافه شد که البته رقم های افزوده شده به حقوق ها متفاوت است.

 

محمدبیگی  تصریح کرد: ما در الگوی زنان و دختران الگوی سوم را داریم این الگو نه شرقی و نه غربی است یعنی بانوی مسلمان محجبه ای که خود زن تراز انقلاب است و می تواند انسان ساز، تاریخ ساز و الگو باشد و تمدن سازی نوین اسلامی را رقم بزند.

 

وی عنوان کرد: ویژگی های این زن اینگونه است که به داشته های درونی خود متمرکز است و فقط با جنس و جسمیت هنرمایی نکرده بلکه با اندیشه و خرد خود هنرنمایی می کند و در هر جایی حضور می یابد به او احترام می گذارند و اندیشه ها و باورهایش را گوش می دهند و این زن الگوی سوم کسی است که می تواند مادر شهید سلیمانی باشد که دنیایی را نجات داد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن بیان کرد: بیش از ۱۰۰ کشور دنیا با بودجه ای برابر بودجه سالانه کشور فقط در رسانه و فضای مجازی و با استفاده از ربات ها، علیه ایران حمله سایبری و مجازی با هدف سیاه نمایی و از بین بردن حکومت و ملت ایران داشتند، مشکل آنها با ما چادرو مقنعه نیست بلکه می خواهند افکار و عقاید ما را نابود کرده تا کلیت کشور و ملت ایران را از بین ببرند و آنها با ملت ایران مشکل دارند.

 

وی یادآور شد: ما وظیفه داریم کنار هم وحدت داشته و قدر داشته ها را دانسته البته کاستی ها و مطالبات بسیار است ولی اقدامات بزرگ و خوبی هم در حوزه های مختلف صورت گرفته است.   

 

کد خبر 1236842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha