تجلیل از ۴۰ پرستار نمونه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مدیریت شهری شیراز به‌ مناسبت روز میلاد حضرت زینب (س) و روز «پرستار» از ۴۰ نفر از پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مدیریت شهری شیراز به‌ مناسبت روز میلاد حضرت زینب (س) و روز «پرستار» از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شیراز تجلیل کرد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز به اتفاق مهدی طاهری، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به‌ مناسبت روز میلاد حضرت زینب (س) و روز «پرستار» از ۴۰ پرستار نمونه بیمارستان ‌های شیراز تجلیل کردند.

محمد حسن اسدی، شهردار شیراز در این مراسم بر در ساخت بیمارستان 1400 تخت خوابی شیراز و ساخت بیمارستان ۷۰۰ تخت ‌خوابی در محدوده جنوب غرب شیراز و بیمارستان ۲۵۰ تخت‌ خوابی در شرق شیراز تاکید کرد و خواستار ساخت و توسعه مراکز درمانی دولتی شد.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز هم پیشرو بودن شیراز را در حوزه پزشکی نشانه غیرت اساتید این حوزه دانست و بر حفظ و ارتقای این جایگاه و موقعیت بین ‌المللی تاکید کرد و خواستار گسترش زیرساخت‌ های حوزه پزشکی شد.

سید وحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم ضمن تبریک روز «پرستار» بر گسترش مراکز درمانی تاکید کرد.

خاطر نشان می شود در این مراسم بر موضوعاتی همچون گردشگری سلامت، تقویت زیرساخت‌ های درمانی و گسترش خانه ‌های بهداشت، راهکارهای افزایش جمعیت و توجه به زیرساخت ‌های بهداشتی و درمانی در مناطق کم ‌برخوردار شیراز تاکید شد و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دیدگاه ها و دغدغه ها و پیشنهادات خود را در حوزه سلامت با رویکرد ارتقای سطح دسترسی شهروندان به مراکز درمانی در سطح شهر شیراز ارائه کردند.

کد خبر 1236861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha